logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multimedialne widowisko na ulicach Gdańska już w ten weekend

  PR 30.04.2015, przeczytano 1223 razy
ilustracjastrzałka

W trakcie nadchodzącej majówki mieszkańcy Trójmiasta będą mogli podziwiać niesamowite widowisko wizualne – mapping 3D. Na zabytkowych fasadach kamienicy w centrum Gdańska będą wyświetlane animacje dające zachwycający efekt iluzji. Pokaz jest częścią kampanii promującej najnowszy smartfon Samsung Galaxy S6, łączący w sobie innowacyjną technologię i wyjątkowy design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multimedialne-widowisko-na-ulicach-gdanska-juz-w-ten-weekend,24737,artykul.html

Już od najbliższego piątku, od godziny 21.00 na elewacji gdańskiej kamienicy przy ulicy Długiej 37/38 wyświetlane będzie multimedialne widowisko. Dzięki technologii cyfrowej projekcji, na froncie budynku pojawiać się będą efekty specjalne, m. in. zmieniające się cienie, poruszające się elementy architektury czy zmiany kolorów. Wszystko to stworzy wśród widzów podziwiających pokaz odczucie zachwycającej iluzji.

Rozpoczęcie pokazu nastąpi w piątek 1 maja o godzinie 21:00 i będzie trwać pięć minut. Kolejny pokaz nastąpi po piętnastu minutowej przerwie, a ostatni w tym dniu o godzinie 21:40. W sobotę i niedzielę pokazy multimedialne zostaną powtórzone w tych samych godzinach. 

Pokazy multimedialne są elementem kampanii promującej najnowszy smartfon marki Samsung – Galaxy S6, charakteryzujący się wyjątkowym wzornictwem, doskonałą jakością wykonania i parametrami technicznymi, które spełnią oczekiwania najbardziej wymagających entuzjastów urządzeń mobilnych.

Zwiastun z pokazu multimedialnego:

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764