Witam!
Jako, że to jest mój pierwszy post chciałam się ze wszystkimi przywitać!
Dwa dni temu zakupiłam ploter solwentowy MUTOH Rockhopper III.
Trochę wiedzy z forum na temat złego druku itp. już nabyłam. Ale mam trochę nietypowy mam przypadek.
A więc dwa dni temu przed zakupem i transportem plotera drukował idealnie, nie było żadnych zastrzeżeń. Jednak po bezpiecznym załadunku, transporcie oraz udanej instalacji zaczęły się problemy z jakością druku. Czas transportu ok 4 godzin i ponowne uruchomienie plotera.
Na początku strasznie brudził niebieskim kolorem, potem czerwonym. Po oczyszczeniu głowic płynem czyszczącym już takiej tragedii nie było. Ale strasznie mocno paskował oraz dodrukowywał dodatkowy pasek na niebiesko na każdej grafice. Cleaning nic nie pomógł. Z testowych wydruków widać, że połówki głowic czerwonego i niebieskiego nie drukują. Oraz do tego ciągle ten niebieski pasek po prawej stronie na wydrukach.
Zmiana na najwyższą jakość i cleaningi nic nie pomagają.
Pozdrawiam
Izabela Karpacz
(Wiadomość zmodyfikowana przez: iki36 dnia 28.05.2014 23:52)