logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najtańsze zakupy w kampanii E.Leclerc

  PR 20.05.2015, przeczytano 788 razy

19 maja br. oficjalnie startuje kampania reklamowa sieci handlowej E.Leclerc, która dotyczy 20 rocznicy powstania E.Leclerc w Polsce. Oprócz ogólnopolskiej operacji BIG BANG, dzięki której spadają ceny produktów dostępnych w sklepach w całej Polsce i wielkiej Loterii Urodzinowej powstały spoty reklamowe z nowymi bohaterami sieci sklepów E.Leclerc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najtansze-zakupy-w-kampanii-e.leclerc,24918,artykul.html

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż produktów po jak najniższych możliwych cenach. Bohaterowie kampanii reklamowej przedstawiają klientów, którzy nie tylko są zadowoleni z obsługi sklepów E.Leclerc, ale także znają markę od początku jej istnienia w Polsce. Bohaterowi wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki w Polsce. Wiedzą, że produkty są zdrowe i lokalne.

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów to celowa próba ukazania „normalnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Spoty reklamowe pojawiają się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook i YouTube, oraz jak nigdy dotąd – w telewizji. Dodatkowym kanałem komunikacyjnym akcji stanowi prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska. Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja reklamowa Vena Art, reklamy prasowej - EM&A natomiast za kampanie reklamową w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Social Art.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764