logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodowe Święto Niepodległości: Konkurs na pocztówkę

   27.04.2015, przeczytano 3196 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum Józefa Piłsudskiego zaprasza do udziału w konkursie na kartkę okolicznościową z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Autor zwycięskiego projektu kartki otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2 000 zł, a jego praca zostanie wydrukowana w nakładzie 20 tys. egzemplarzy i rozpowszechniona na terenie całego kraju podczas akcji Mamy Niepodległą!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narodowe-swieto-niepodleglosci%3A-konkurs-na-pocztowke,24677,artykul.html

W roku 2013 Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku po raz pierwszy zorganizowało ogólnopolską akcję społeczną „Mamy Niepodległą!”, polegającą na wysyłaniu w dniach 4–11 listopada kartek pocztowych zaprojektowanych przez artystów z życzeniami do bliskich i znajomych z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Pomysł okazał się dużym sukcesem, a szeroki odzew przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania.

W 2014 roku akcję zorganizowano po raz drugi.  W drugiej edycji Mamy Niepodległą! wzięło udział prawie 180 000 osób (w tym szkoły, urzędy i instytucje kultury). Co roku akcji towarzyszy aplikacja mobilna która umożliwia wysłanie kartki drogą elektroniczną.

Kartki z okazji Narodowego Święta Niepodległości do tej pory projektowali:
Piotr Młodożeniec, Andrzej Pągowski, Józef Wilkoń, Henryk Jerzy Chmielewski (Papcio Chmiel), Jan Konarzewski i Henryk Sawka.

W tym roku Muzeum zaprasza do udziału w otwartym konkursie.
Oprócz zwycięskiej kartki, wybrane zostaną w głosowaniu internetowym projekty kartek, które ukażą w formie e-kartki w aplikacji mobilnej.

Źródło: Muzeum Józefa Piłsudskiego, STU

www.muzeumpilsudski.pl/zaprojektuj-pocztowke-0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764