logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEC X981UHD – największy monitor wielkoformatowy NEC UHD

  PR 30.01.2015, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza na rynek MultiSync X981UHD, 98-calowy monitor o rozdzielczości UHD. Ten profesjonalny monitor, idealny do pomieszczeń kontrolnych, digital signage, zastosowań medycznych, konferencji i tworzenia multimediów, zapewnia rozdzielczość czterokrotnie większą od Full HD, a ponadto skaluje treści z niższych rozdzielczości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nec-x981uhd--najwiekszy-monitor-wielkoformatowy-nec-uhd,23798,artykul.html

Najnowszy model monitora wielkoformatowego NEC oferuje funkcje, które spełniają szereg wymagań stawianych w biznesie. Należą do nich: funkcja SpectraView Engine, która zapewnia wszechstronne zarządzanie kolorem, co przekłada się na wyjątkową dokładność i spójność obrazu, a także kilka trybów do pracy z wieloma źródłami sygnału, pozwalających na wyświetlanie do czterech różnych obrazów obok siebie. Połączenie bardzo wysokiej rozdzielczości, odświeżania na poziomie 60Hz oraz zaawansowanych algorytmów stabilizacji obrazu zapewnia odbiorcom niezrównaną wyrazistość przekazu.

“Przedsiębiorcy z wielu branż czekali na wyższą jakość w monitorach wielkoformatowych, chcąc zwiększyć własną wydajność i zaoferować również bardziej atrakcyjny przekaz dla klientów. Najnowszy model monitora NEC oferuje wiele cech, pozwalających na sprostanie tym wymaganiom. Jest to nie tylko nasz największy obecnie monitor, ale także najbardziej zaawansowany pod względem technologicznym.” – powiedział Tobias Augustin, Product Manager Public Displays w NEC Display Solutions Europe.

“X981UHD oferuje doskonałą elastyczność oraz szereg technologii i funkcjonalności pozwalających na pełną kontrolę nad wyświetlanym kontentem. Wszystkie parametry obrazu, takie jak rozdzielczość, kolor, orientacja i położenie można swobodnie dostosować do wymagań i zmieniać je w razie potrzeby” – dodał.

Pomimo solidnej, metalowej tylnej pokrywy i konstrukcji wspierających monitor waży mniej, niż inne produkty z tej samej kategorii. Monitor wyposażony w bezpośrednie podświetlenie LED oferuje pełną listę dobrze znanych profesjonalnych funkcji NEC, włącznie z inteligentnym systemem zarządzania ciepłem, sprzętową kalibracją za pomocą wewnętrznych tablic LUT oraz gotowością do pracy w trybie 24/7. Obsługuje do ośmiu wejść cyfrowych, w tym jedno DisplayPort, cztery porty HDMI, dwa DVI-D oraz OPS. Ponadto posiada gniazdo opcji OPS, które umożliwia zwiększenie wydajności monitora w dowolnej chwili bez konieczności stosowania jakichkolwiek zewnętrznych urządzeń czy przewodów.

Obsługa dużych instalacji jest prosta przy zastosowaniu darmowego oprogramowania NaViSet Adminsitrator 2, umożliwiającego zarządzanie wszystkimi podłączonymi monitorami z jednej lokalizacji.

Zastosowanie energooszczędnych komponentów, szerokie wykorzystanie tworzyw sztucznych pochodzących z odzysku oraz brak szkodliwych materiałów w połączeniu z inteligentnymi funkcjami i czujnikami oszczędzającymi energię sprawia, że wszystkie produkty 4K UHD NEC pozostają w zgodzie z proekologiczną filozofia NEC Green Vision.

Dostępność

Monitor NEC MultiSync X981UHD zostanie zaprezentowany na stoisku NEC Display Solutions na targach ISE w Amsterdamie, które odbędą siew dniach 10-12 lutego 2015, a w sprzedaży na polskim rynku pojawi się na przełomie lutego i marca br.

Źródło: NEC Display Solutions

www.nec-display-solutions.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764