logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netsprint przygotuje wyszukiwarkę legalnych treści wideo dla IAB Polska

  PR 23.07.2014, przeczytano 677 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wybrał Netsprint w konkursie na przygotowanie wyszukiwarki legalnych treści, która będzie dostępna na stronie akcji Oglądaj Legalne – www.ogladaj-legalne.pl. Projekt wystartuje jesienią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netsprint-przygotuje-wyszukiwarke-legalnych-tresci-wideo-dla-iab-polska,22238,artykul.html

Celem kampanii „Oglądaj Legalne” jest promocja korzystania z legalnych źródeł treści poprzez zagregowanie na jednym serwisie legalnych materiałów filmowych pochodzących od serwisów partnerskich biorących udział w akcji, podniesienie świadomości użytkowników i przeciwdziałanie rozwojowi serwisów pirackich. Projekt obejmuje filmy, seriale i streaming live (m.in. sport) w różnych formach: VoD na dekoderze, materiały dostępne online, płyty DVD/Blueray, a nawet kino. 

W ramach kampanii Netsprint będzie odpowiedzialny za: 

  • Stworzenie i wdrożenie wyszukiwarki legalnych treści na stronie www.ogladaj-legalne.pl
  • Szybkie i efektywne przeszukiwanie wielu serwisów partnerskich jednocześnie oraz precyzyjne dopasowanie wyników wyszukiwania do zapytań wpisanych przez użytkowników.


Netsprint został wybrany do projektu w ramach konkursu ogłoszonego przez IAB w kwietniu 2014 roku. Konkurs obejmował stworzenie wyszukiwarki legalnych treści do zaimplementowania w witrynie www.ogladaj-legalne.pl. Do konkursu przystąpiło 10  firm, spośród których oferta Netsprint okazała się najkorzystniejsza.

„Niezmiernie cieszymy się, że IAB doceniło nasze doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wyszukiwawczych dostosowanych do potrzeb konkretnych organizacji. Udział w projekcie sprawia, że wspólnie z największą organizacją branżową oraz głównymi graczami na rynku internetowym kreujemy i promujemy standardy korzystania z treści wideo w internecie. Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom możliwości szybkiego i łatwego dotarcia do legalnych materiałów.” – mówi Iwona Kaźmierczak, Business Development Director, Netsprint.

Źródło: Netsprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764