logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nietypowa promocja polskiej aplikacji spolecznosciowej Seeu

  PR 21.07.2014, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Nie Facebook i inne media społecznościowe, ale liczne eventy i nietypowe imprezy sportowe stały się główną formą promocji darmowej polskiej aplikacji SeeU. Ekstremalne sporty, filmujące drony i najnowsze technologie wspomagają aplikację SeeU, która właśnie w taki sposób zachęca młodych ludzi do aktywnego spędzania wolnego czasu i częstszego spotykania się w realnym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nietypowa-promocja-polskiej-aplikacji-spolecznosciowej-seeu,22216,artykul.html

Dość nietypową jak na branżę IT i nowych technologii kampanię promującą najnowszą polską aplikację społecznościową SeeU realizuje jej twórca – łódzka firma Paplus.

Ta darmowa aplikacja na rynku pojawiła się na początku czerwca br. i jest już dostępna na najpopularniejszych systemach mobilnych (Android, iPhone i Windows Phone), a wkrótce także na przeglądarkach internetowych. SeeU nie tylko doskonale łączy dwa światy: realny i wirtualny, ale przede wszystkim ułatwia i usprawnia spotykanie w realu licznych znajomych z wirtualnych społeczności. Dzięki zaawansowanym mechanizmom SeeU umożliwia odnajdywanie znajomych i pokazuje gdzie przebywają w danej chwili, a także użytkownicy mogą zobaczyć na mapie wszystkie wydarzenia, w których biorą udział ich znajomi. Główne hasło kampanii promującej aplikację brzmi „SeeU – Odnajdź znajomych w miejskiej dżungli”

Aplikacja SeeU powstała, aby jak najbardziej usprawnić umawianie się i spotykanie ze swoimi znajomymi na imprezach, koncertach czy różnego rodzaju wydarzeniach. Jest swego rodzaju łatwym i szybkim w użyciu kieszonkowym organizerem  dedykowanym wszystkim tym, którzy preferują aktywny sposób spędzania wolnego czasu” – wyjaśnia Małgorzata Furtak z firmy Paplus.

Dlatego też firma Paplus promuje SeeU podczas różnego rodzaju imprez skłaniających użytkowników do aktywnego uczestnictwa i wypoczynku.

Twórcy aplikacji SeeU chętnie angażują się w różne projekty sponsorując między innymi załogę SeeU Team biorącą udział w międzynarodowym rajdzie Breslau Poland Rallye zwanym też Dakarem Północy. Poza twardą rywalizacją na rajdowych trasach poligonów wojskowych, SeeU partneruje też „Projektowi Plaża” telewizji TVN, odwiedzając w kolejne wakacyjne weekendy najpopularniejsze nadmorskie kurorty i zapewniając plażowiczom aktywną rozrywkę. Przy okazji tej trasy promocyjnej powstał też specjalny film promujący aplikację SeeU http://vimeo.com/channels/seeuteam/100590956

Źródło: Paplus International

www.seeu.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764