logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominacje XV edycji Effie Awards.

  PR 12.09.2014, przeczytano 2173 razy

Tegoroczne jury nominowało do nagród Effie 77 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Effie Awards 6 października 2014 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominacje-xv-edycji-effie-awards.,22606,artykul.html

Do tegorocznej jubileuszowej XV edycji konkursu Effie agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 170 kampanii w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 75-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Goli – Dyrektor Generalnej NIVEA na Polskę i kraje Bałtyckie oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich (lista jury dostępna na: www.effie.pl)

Obrady on-line poprzedziło spotkanie jurorów i wspólne czytanie zgłoszeń oraz dyskusje. Następnie od 7 lipca do 4 sierpnia jury oceniało prace on-line, a w dniu 4 września, podczas obrad off-line (wspólna dyskusja), zagłosowało na nominacje i nagrody. 

Na obu etapach głosowania jury musiało przemyśleć i ocenić prace przyznając punkty w 4 obszarach wymaganych do oceny efektywności kampanii: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Na obu etapach oglądano również prace kreatywne i przesłane przez zgłaszających filmy o kampanii.

Konkurs Effie wspierają media i partnerzy biznesowi: 

Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, Onet., TVN

Sponsorzy Wspierający: AMS, Multikino Media, Facebook

Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media Impact Polska

Partner Technologiczny: Nextway Group

Sponsorzy Gali: Nespresso, Hennessy

Gospodarz Gali: Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie

Patroni Medialni: Radio Zet Chilli, ThinkThank, NowyMarketing.pl, Biznes.pl, TVN24 Biznes i Świat. 

Honorowy Patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan.

Źródło: Effie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764