logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Norbert Mazur nowym Senior Mobile Specialist w Reprise Media

  PR 09.09.2014, przeczytano 1237 razy

Do zespołu agencji performance i mobile marketingu – Reprise Media dołączył Norbert Mazur. Nowy ekspert będzie wykorzystywał swoje zamiłowanie do technologii, budując najlepsze rynkowe strategie dla spółek należących do Interpublic Group of Companies.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/norbert-mazur-nowym-senior-mobile-specialist-w-reprise-media,22581,artykul.html

Norbert Mazur ukończył studia magisterskie na kierunku International Business w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jest także absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego. To właśnie na łódzkiej uczelni rozpoczął swoją zawodową przygodę z nowymi technologiami, pracując jako asystent w dziale IT. Od stycznia 2012 roku kolejne cenne doświadczenia zdobywał w Codemedia, gdzie pracował na stanowisku Mobile Communication Specialist. 

Norbert Mazur dołączył do Reprise Media, wzmacniając dział mobile i zespół ekspertów, który na co dzień odpowiada m.in. za wsparcie działów sprzedaży i marketingu w zakresie pozyskiwania konsumentów poprzez dostarczanie leadów sprzedażowych i obsługiwanie kanałów rekomendacji, takich jak fora i blogi. Raportuje do Anny Gruszki, Chief Digital Officera IPG Mediabrands i Prezesa Zarządu Reprise Media.

Zdaniem Mazura kluczową kwestią dla eksperta w obszarze technologii jest szybkie zdobywanie wiedzy o nowych rozwiązaniach i umiejętne dopasowanie ich do rzeczywistych potrzeb klienta i prowadzonych przez niego działań. Tylko takie podejście gwarantuje powodzenie projektów. 

Prywatnie Norbert Mazur bardzo lubi jazdę na rowerze, który jest jego głównym środkiem lokomocji.

Źródło: Reprise Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764