logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja Wydawnictwa Juka

  PR 24.01.2012, przeczytano 4048 razy
ilustracjastrzałka

Działające na polskim rynku edukacyjnym już od dwudziestu lat Wydawnictwo JUKA zdecydowało się zmienić identyfikację wizualną firmy. Projektem zajęła się, wybrana na zasadzie konkursu, poznańska agencja marketingowa – KIWISPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wydawnictwa-juka,14440,artykul.html

W ramach współpracy zaprojektowano nowy logotyp Wydawnictwa wraz z Brandbookiem. Grafika logotypu została oparta na dwóch motywach – inicjale Wydawnictwa – literze J oraz zwiniętej kartce papieru, symbolizującej branżę firmy. W projekcie wykorzystano trzy kolory: wiśniowy, szary i biały.
Agencja KIWISPORT przygotowała też projekty materiałów wizerunkowych Wydawnictwa, takich jak: wizytówka, belka mailingowa, papier firmowy.

Poza projektami podstawowych materiałów zaproponowała również wykorzystanie logotypu na innych powierzchniach (stoiska targowe, samochody).

Nowy logotyp to nowoczesność i prestiż – cechy z jakimi ambitne i rozwijające się wydawnictwo powinno być kojarzone – mówi Olaf Jarzemski, Prezes Zarządu KIWISPORT.

Po zakończeniu działań związanych z identyfikacją wizualną Wydawnictwo JUKA zleciło KIWISPORT realizację kolejnych projektów.

JUKA wydaje podręczniki, karty pracy, programy nauczania, przewodniki metodyczne oraz dodatkowe materiały dydaktyczne dla szkół i przedszkoli. Obecnie, pragnąc sprostać oczekiwaniom współczesnej edukacji, Wydawnictwo poszerza swoją ofertę o publikacje multimedialne (multibooki, gry komputerowe, plansze interaktywne).

Źródło: Kiwisport

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764