logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja Wydawnictwa Juka

  PR 24.01.2012, przeczytano 4183 razy
ilustracjastrzałka

Działające na polskim rynku edukacyjnym już od dwudziestu lat Wydawnictwo JUKA zdecydowało się zmienić identyfikację wizualną firmy. Projektem zajęła się, wybrana na zasadzie konkursu, poznańska agencja marketingowa – KIWISPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wydawnictwa-juka,14440,artykul.html

W ramach współpracy zaprojektowano nowy logotyp Wydawnictwa wraz z Brandbookiem. Grafika logotypu została oparta na dwóch motywach – inicjale Wydawnictwa – literze J oraz zwiniętej kartce papieru, symbolizującej branżę firmy. W projekcie wykorzystano trzy kolory: wiśniowy, szary i biały.
Agencja KIWISPORT przygotowała też projekty materiałów wizerunkowych Wydawnictwa, takich jak: wizytówka, belka mailingowa, papier firmowy.

Poza projektami podstawowych materiałów zaproponowała również wykorzystanie logotypu na innych powierzchniach (stoiska targowe, samochody).

Nowy logotyp to nowoczesność i prestiż – cechy z jakimi ambitne i rozwijające się wydawnictwo powinno być kojarzone – mówi Olaf Jarzemski, Prezes Zarządu KIWISPORT.

Po zakończeniu działań związanych z identyfikacją wizualną Wydawnictwo JUKA zleciło KIWISPORT realizację kolejnych projektów.

JUKA wydaje podręczniki, karty pracy, programy nauczania, przewodniki metodyczne oraz dodatkowe materiały dydaktyczne dla szkół i przedszkoli. Obecnie, pragnąc sprostać oczekiwaniom współczesnej edukacji, Wydawnictwo poszerza swoją ofertę o publikacje multimedialne (multibooki, gry komputerowe, plansze interaktywne).

Źródło: Kiwisport

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764