logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja Wydawnictwa Juka

  PR 24.01.2012, przeczytano 4011 razy
ilustracjastrzałka

Działające na polskim rynku edukacyjnym już od dwudziestu lat Wydawnictwo JUKA zdecydowało się zmienić identyfikację wizualną firmy. Projektem zajęła się, wybrana na zasadzie konkursu, poznańska agencja marketingowa – KIWISPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wydawnictwa-juka,14440,artykul.html

W ramach współpracy zaprojektowano nowy logotyp Wydawnictwa wraz z Brandbookiem. Grafika logotypu została oparta na dwóch motywach – inicjale Wydawnictwa – literze J oraz zwiniętej kartce papieru, symbolizującej branżę firmy. W projekcie wykorzystano trzy kolory: wiśniowy, szary i biały.
Agencja KIWISPORT przygotowała też projekty materiałów wizerunkowych Wydawnictwa, takich jak: wizytówka, belka mailingowa, papier firmowy.

Poza projektami podstawowych materiałów zaproponowała również wykorzystanie logotypu na innych powierzchniach (stoiska targowe, samochody).

Nowy logotyp to nowoczesność i prestiż – cechy z jakimi ambitne i rozwijające się wydawnictwo powinno być kojarzone – mówi Olaf Jarzemski, Prezes Zarządu KIWISPORT.

Po zakończeniu działań związanych z identyfikacją wizualną Wydawnictwo JUKA zleciło KIWISPORT realizację kolejnych projektów.

JUKA wydaje podręczniki, karty pracy, programy nauczania, przewodniki metodyczne oraz dodatkowe materiały dydaktyczne dla szkół i przedszkoli. Obecnie, pragnąc sprostać oczekiwaniom współczesnej edukacji, Wydawnictwo poszerza swoją ofertę o publikacje multimedialne (multibooki, gry komputerowe, plansze interaktywne).

Źródło: Kiwisport

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764