logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama ING „Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!”

  PR 26.06.2015, przeczytano 2169 razy

ING Bank Śląski powraca z komunikacją konta oszczędnościowego. W nowej serii spotów reklamowych bank przekonuje Polaków do oszczędzania, dając im wskazówki i podpowiedzi pomocne w tym obszarze finansów. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2,5% na koncie oszczędnościowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-ing-kto-wie%2C-jak-oszczedzac--ten-ma%21,25266,artykul.html

Jak wynika z badania zrealizowanego dla ING Banku Śląskiego przez TNS Polska, aż 84% Polaków uważa, że kto ma wiedzę, ten ma większą szansę na sukces w każdej dziedzinie życia. Stąd wypowiadane w spotach przez Marka Kondrata hasło nowej kampanii ING: „Kto wie, jak oszczędzać ­­­­­­– ten ma!”. Uznana aktorka Agata Kulesza, występująca także w poprzednich reklamach banku, tym razem wciela się w rolę taksówkarki. Podczas kursu przez miasto z zaciekawieniem obserwuje swoich pasażerów i ich stosunek do pieniędzy. Podróż staje się okazją do ciekawych, życiowych dyskusji o oszczędzaniu, które kończą się podpowiedziami i wskazówkami, dostosowanymi do indywidualnej sytuacji bohaterów.

Z naszego badania wynika, że ponad połowa Polaków uważa, że oszczędzanie leży w ich naturze, a blisko 90% że można się go nauczyć. Wynika z tego, że jesteśmy otwarci na naukę i rozwój osobisty w tym obszarze. Dlatego konsekwentnie wspieramy Polaków w pracy nad postawą związaną z finansami, skłaniając do refleksji nad mechanizmami rządzącymi oszczędzaniem – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach oferty specjalnej „Bonus na start”, skierowanej do klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING, bank proponuje oprocentowanie środków na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w wysokości 2,5% w skali roku. Klienci którzy już oszczędzają z ING, mogą skorzystać z kolejnej odsłony oferty „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, w ramach której bank proponuje oprocentowanie w wysokości 2,5% w skali roku za nowe środki. Oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od otwarcia konta, a z ofert można skorzystać do 31 sierpnia 2015 r.

Więcej informacji na stronie: http://www.ingbank.pl/oszczedzaj/

Tytuł kampanii: „Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!”

Data rozpoczęcia kampanii: od 28.06. 2015 r.

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet:  kampania na największych portalach m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl , serwisy VOD, youtube.pl
  • Oddziały: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media 
Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

Źródło: ING Bank Śląski

ing.pl

Dodatkowe informacje:

Dane na podstawie badania zrealizowanego dla ING Banku Śląskiego przez TNS Polska. Badanie przeprowadzono w ramach badania Omnibus, realizowanego metodą CAPI, na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1016 osób, w terminie od 22 do 27 maja 2015 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764