logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa scenografia studia Lotto

  PR 29.09.2014, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka

Od 21 września losowania gier LOTTO mają nową formułę. Zamiast wirtualnego miasta gier, tzw. Lottopolis, i estetyki kuli – realny świat liczb – to najkrótsza definicja Nowego Studia LOTTO. Co zatem zobaczymy na ekranach telewizorów i komputerów w godzinach emisji audycji? Otóż jasną, przejrzystą przyjemną dla oka scenografię, maszyny losujące na pierwszym planie, a także nowy sposób prowadzenia programu przez duet prowadzących. Wcześniejsza tak duża zmiana formatu studia miała miejsce w 2010 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-scenografia-studia-lotto,22748,artykul.html

Nowy format Studia LOTTO jest oparty – mówiąc najogólniej – na liczbach, które towarzyszą nam we wszelkich aspektach życia. Zdaniem twórców nowego pomysłu, koncepcja ta jest doskonałym pretekstem by poprzez skojarzenia i zabawę w owe towarzyszące widzom na co dzień liczby, związane np. z datą urodzin, adresem zamieszkania, godziną o której wstajemy czy ceną bagietki, wprowadzić go do świata gier i jednocześnie ten świat urealnić. Wirtualna scenografia w studiu została zastąpiona realną obecnością liczb w postaci „ściany liczb”, zaś oprawa graficzna, czyli m.in. czołówki gier, są optyczną zabawą przestrzenią, polegającą na odnajdywaniu - za ruchem kamery - logotypów produktów. Zmiana kolorystyki na jasną i jednobarwną spowodowała, że nowe Studio LOTTO nabrało większej przejrzystości, a dodatkowe umieszczenie maszyn losujących na pierwszym planie pozwoliło nadać im rolę głównych bohaterów losowania. 

 - Odejście od koncepcji formatu zdefiniowanej przez ciemną przestrzeń, rozpraszanej wieloma elementami graficznymi oraz świetlnymi, w kierunku jasnego, spokojnego, ale pogodnego i przyjaznego „świata liczb”, było tym, czego szukaliśmy. Chcemy, aby widz Studia LOTTO miał przyjemność oglądania jasnej i przyjaznej przestrzeni, w której centrum jest losowanie. Osiągnęliśmy to między innymi poprzez umieszczenie maszyn losujących na pierwszym planie, bliskie kadrowanie, białe tło, jasne spokojne światło. Dla nas to kolejna ważna zmiana jakościowa audycji, która po czterech latach obecności w kształcie z 2010 roku, była w naszym odczuciu  potrzebna – tłumaczy Magdalena Gensler, kierownik Zespołu Produkcji Telewizyjnej Totalizatora Sportowego.

Nowością jest także rezygnacja podczas losowań z dotychczasowego Głosu Gospodarza na rzecz prowadzenia audycji przez dwóch prezenterów. - Pożegnaliśmy gospodarza programu – Głos. Wierzymy, że bezpośredni kontakt między parą prowadzących nada większej realności i wiarygodności programowi. Dodam, że pozostawiamy jednego prowadzącego w wydaniach o godz. 14.00 - dodaje Magdalena Gensler.

Studio LOTTO po raz pierwszy pojawiło się na żywo na antenie telewizyjnej w programie TVP w marcu 1973 roku. Od 2002 do końca 2009 roku program emitowany był w Telewizji Polsat, by w styczniu 2010 ponownie wrócić na antenę Telewizji Polskiej. Aktualnie losowania w TVP można obejrzeć codziennie o godz. 21.40 w TVP Info. Losowania w Internecie można oglądać na stronie www.lotto.pl dwa razy dziennie o godz. 14.00 i 21.40.

Od 1 lipca 2010 r. losowania gier LOTTO przeprowadzane są we własnym, nowoczesnym studiu telewizyjnym Totalizatora Sportowego. W ciągu roku program ma 730 wydań na żywo.

Źródło: Totalizator Sportowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764