logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona największego Klubu Rabatowego w Polsce już dostępna

  PR 28.08.2014, przeczytano 1678 razy

Credit Agricole udostępnił właśnie nowy serwis internetowy Klubu Rabatowego (www.klubrabatowy.pl). Bank zastosował nową szatę graficzną strony oraz szereg udogodnień dla klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-najwiekszego-klubu-rabatowego-w-polsce-juz-dostepna,22456,artykul.html


Klub Rabatowy to oferta przygotowana z myślą o tych, którzy chcą jak najefektywniej korzystać z kart płatniczych i jednocześnie oszczędzać, dokonując zarówno codziennych, jak i okazjonalnych zakupów. Program umożliwia otrzymywanie rabatów już w momencie dokonywania płatności kartą - rabat zostaje naliczony od razu przy kasie. Klubem Rabatowym objęte są wszystkie karty płatnicze wydawane przez Credit Agricole Bank Polska oraz karta partnerska RTV EURO AGD. Liczba punktów handlowo – usługowych, w których klienci banku mogą dokonać zakupu ze zniżką sięga 10 000, co sprawia, że jest on największym programem tego typu w kraju.

Credit Agricole uruchomił stronę internetową Klubu Rabatowego w nowej odsłonie. Od teraz użytkownicy kart płatniczych banku w łatwy i szybki sposób mogą zaplanować zakupy i obliczyć, ile zaoszczędzą płacąc bezgotówkowo. Wprowadzona funkcjonalność umożliwia posiadaczowi karty banku sprawdzenie tego zarówno jeszcze w zaciszu domowym, jak i wówczas, gdy jest już na zakupach, korzystając korzystając ze smartphone’a czy tabletu.

- Jednym z podstawowych atutów nowej strony Klubu Rabatowego jest geolokalizacja, dzięki której posiadacze kart płatniczych Credit Agricole mogą szybko namierzyć określone sklepy czy punkty usługowe, oferujące im rabaty. Wdrożone rozwiązanie pozwala nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i proponować spersonalizowane oferty. To kolejny krok na drodze naszego banku do tzw. proximity banking, a więc bankowości bliskiej klientowi. – mówi Aldona Pojda – Niedźwiedź, manager zespołu rozwoju programu rabatowego.

Jeśli klient banku szuka konkretnego partnera, to korzystając z wyszukiwarki znajdującej się na stronie Klubu Rabatowego, odnajdzie go bez trudu, a nawigator wskaże mu najkrótszą drogę do sklepu. Najbardziej interesujące oferty, posiadacz karty płatniczej Credit Agricole – analogicznie jak w sklepie internetowym – może dodawać do „koszyka rabatów” i wygenerować w postaci kuponów zniżkowych.

Klub Rabatowy współpracuje z partnerami z różnych branż. Są to zarówno duże, ogólnopolskie firmy (m.in. RTV EURO AGD, Żabka, Fresh Market, 4f, Yves Rocher, Zalando, Monnari, TOP-SECRET, Stena Line, Komputronik, AXA), jak i te działające na rynkach lokalnych, co jest unikalną propozycją w skali kraju. Klub Rabatowy umożliwia bowiem uzyskanie zniżek w miejscu zamieszkania klientów – w sklepie spożywczym za rogiem, ulubionym pubie, restauracji, a także w salonie fryzjerskim, czy kosmetycznym. Lista partnerów dostępna jest na stronach Klubu Rabatowego: www.klubrabatowy.pl.

Źródło: Credit Agricole

www.credit-agricole.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764