Stowarzyszanie Komunikacji Marketingowej SAR po wieloetapowych przygotowaniach ukończyło pracę nad nową stroną internetową. Nowoczesna platforma znajdująca się pod adresem: www.skmsar.org jest narzędziem, które ma integrować środowisko marketingowe w kraju.
Znajdują się na niej cenne informacje zarówno dla marketerów szukających biznes partnerów oraz samych agencji wchodzących w skład Stowarzyszenia. Nowa strona prezentuje również w jednym miejscu wszelkie inicjatywy i działania podejmowane przez SKM SAR m.in. edukacyjne, konkursowe, poszczególnych Klubów oraz te wynikające ze statutu.
Multifunkcjonalna platforma
Głównym założeniem dla nowej strony internetowej www.skmsar.org było stworzenie miejsca integracji i edukacji środowiska marketingowego w Polsce. Cel ten będzie realizowany i osiągany na kilku płaszczyznach. Jedną z najważniejszych funkcjonalności ma być przeglądarka agencji pod adresem www.portfolio.skmsar.org . Znajdują się w niej prezentacje agencji członkowskich, case study najciekawszych zrealizowanych projektów, informacje o nagrodach uzyskiwanych m.in. w konkursach kreatywności, innowacyjności i efektywności. Funkcja wyszukiwarki agencji i ich dokonań, ma zwrócić uwagę środowiska marketerów na najbardziej doświadczone, posiadające odpowiedni know-how i zasoby, podmioty rynku komunikacji marketingowej. W ten sposób klienci będą mogli w optymalny sposób znaleźć partnerów najlepiej odpowiadających kompetencyjnie bieżącym potrzebom z zakresu działań marketingowych firmy.
Integracja przede wszystkim
Nowa strona www.skmsar.org ma być także miejscem konsolidacji branży. W tym celu na stronie stworzono dwie sekcje: dla marketerów i agencji. Każda z tych grup będzie mogła znaleźć w nich ofertę edukacyjną (m.in. SSM i SMI) przygotowywaną przez SKM SAR, wzorce dokumentów, informacje o dobrych praktykach czy konkursach, takich jak Effie, KTR czy Innovation Award Media Trendy i wszystkich wydarzeniach prowadzonych przez SKM SAR. Nowa strona www SKM SAR to również zbiór wszelkich aktualności mających miejsce w Stowarzyszeniu, poszczególnych Klubach i ich otoczeniu.
– Chcemy, aby nowa strona była ważnym narzędziem dla środowiska skupionego wokół usług marketingowych, niezależnie od tego czy myślimy o agencjach czy stronie klienckiej. Dlatego jednym z głównych filarów naszej witryny jest przeglądarka agencji oraz platforma przetargowa, ale także liczne aktualności z rynku dotyczące branży komunikacji marketingowej i naszych członków. Nowa strona to również przestrzeń do informowania na temat istotnych dla branży spraw – takim przykładem może być problem długich terminów płatności, który został odpowiednio na stronie wyróżniony – komentuje Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Za przygotowanie strony odpowiedzialni byli Robert Mendel z UVMW, Insignia oraz Netizens Digital Innovation House.
Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR