logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona SKM SAR

  PR 15.04.2014, przeczytano 1257 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszanie Komunikacji Marketingowej SAR po wieloetapowych przygotowaniach ukończyło pracę nad nową stroną internetową. Nowoczesna platforma znajdująca się pod adresem: www.skmsar.org jest narzędziem, które ma integrować środowisko marketingowe w kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-skm-sar,21391,artykul.html

Znajdują się na niej cenne informacje zarówno dla marketerów szukających biznes partnerów oraz samych agencji wchodzących w skład Stowarzyszenia. Nowa strona prezentuje również w jednym miejscu wszelkie inicjatywy i działania podejmowane przez SKM SAR m.in. edukacyjne, konkursowe, poszczególnych Klubów oraz te wynikające ze statutu.

Multifunkcjonalna platforma

Głównym założeniem dla nowej strony internetowej www.skmsar.org było stworzenie miejsca integracji i edukacji środowiska marketingowego w Polsce. Cel ten będzie realizowany i osiągany na kilku płaszczyznach. Jedną z najważniejszych funkcjonalności ma być przeglądarka agencji pod adresem www.portfolio.skmsar.org . Znajdują się w niej prezentacje agencji członkowskich, case study najciekawszych zrealizowanych projektów, informacje o nagrodach uzyskiwanych m.in. w konkursach kreatywności, innowacyjności i efektywności. Funkcja wyszukiwarki agencji i ich dokonań, ma zwrócić uwagę środowiska marketerów na najbardziej doświadczone, posiadające odpowiedni know-how i zasoby, podmioty rynku komunikacji marketingowej. W ten sposób klienci będą mogli w optymalny sposób znaleźć partnerów najlepiej odpowiadających kompetencyjnie bieżącym potrzebom z zakresu działań marketingowych firmy.

Integracja przede wszystkim

Nowa strona www.skmsar.org ma być także miejscem konsolidacji branży. W tym celu na stronie stworzono dwie sekcje: dla marketerów i agencji. Każda z tych grup będzie mogła znaleźć w nich ofertę edukacyjną (m.in. SSM i SMI) przygotowywaną przez SKM SAR, wzorce dokumentów, informacje o dobrych praktykach czy konkursach, takich jak Effie, KTR czy Innovation Award Media Trendy i wszystkich wydarzeniach prowadzonych przez SKM SAR. Nowa strona www SKM SAR to również zbiór wszelkich aktualności mających miejsce w Stowarzyszeniu, poszczególnych Klubach i ich otoczeniu.

Chcemy, aby nowa strona była ważnym narzędziem dla środowiska skupionego wokół usług marketingowych, niezależnie od tego czy myślimy o agencjach czy stronie klienckiej. Dlatego jednym z głównych filarów naszej witryny jest przeglądarka agencji oraz platforma przetargowa, ale także liczne aktualności z rynku dotyczące branży komunikacji marketingowej i naszych członków. Nowa strona to również przestrzeń do informowania na temat istotnych dla branży spraw – takim przykładem może być problem długich terminów płatności, który został odpowiednio na stronie wyróżniony – komentuje Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Za przygotowanie strony odpowiedzialni byli Robert Mendel z UVMW, Insignia oraz Netizens Digital Innovation House.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.skmsar.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764