logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe cenniki reklam w Grupie Radiowej Time

  PR 24.06.2015, przeczytano 787 razy

Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam dla Radia VOX FM, poszczególnych stacji lokalnych Radia ESKA i ESKA Rock Warszawa. W związku z tym zmieniają się również ceny pakietów: Sieć Eska i Total TIME. Nowe ceny reklam będą obowiązywać od 13 lipca 2015 r. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-cenniki-reklam-w-grupie-radiowej-time,25239,artykul.html

Radio VOX FM od grudnia 2013 roku nadaje na częstotliwościach Radia Eska ROCK i jest dostępne w 18 miastach w Polsce. Zmiana formatu muzycznego na Adult Disco, modyfikacja programu i rozpoczęcie nadawania jako sieć ponadregionalna w znaczący sposób wpłynęły na wyniki słuchalności stacji i wzmocnienie jej pozycji na rynku. Od początku nadawania w nowej formule słuchalność Radia VOX FM sukcesywnie wzrasta. Według ostatnich wyników badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia VOX FM w grupie All 15+ w fali marzec – maj 2015 wynosi 4,3% (wzrost z 3,4% osiągniętego w 2014 roku w fali lipiec-wrzesień 2014), co oznacza 27%-owy wzrost w porównaniu do wskazanego okresu z 2014 roku, kiedy to nastąpiła ostatnia zmiana cen. W związku z tak dużym sukcesem Grupa Radiowa Time podjęła decyzję o podwyższeniu cen reklam w Radiu VOX FM, w pasmach 06:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli, średnio o 14%.

Od 2013 roku ceny reklam w stacjach Radia ESKA nie zmieniły się, dlatego w tym roku nastąpiło dostosowanie cen do zmian w słuchalności. Radio ESKA systematycznie wzmacnia swoją słuchalność na poszczególnych rynkach lokalnych, szczególnie w dużych ośrodkach miejskich. Największe wzrosty zasięgu dziennego w grupie celowej All 15+ w dni powszednie (fala styczeń – maj 2015 vs styczeń – maj 2014) zanotowały m.in.: ESKA Warszawa – wzrost o 14%, ESKA  Łódź – wzrost o 12%, ESKA Poznań – wzrost o 14%, ESKA Śląsk – wzrost o 18%. Natomiast cała Sieć Radia ESKA odnotowała wzrost zasięgu dziennego w grupie All 15+ o prawie 7%. Z kolei w grupie All 25-55 w dni powszednie (fala styczeń – maj 2015 vs styczeń – maj 2014) Sieć Radia Eska notuje 12%-owy wzrost zasięgu dziennego. W związku z dużymi wzrostami słuchalności poszczególnych stacji Radia ESKA oraz wzrostem całej Sieci Radia Eska, Grupa Radiowa Time zmienia ceny reklam w Sieci Eska średnio o 7%,  w pasmach 06:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli.

W związku ze zmianą cen wyżej wymienionych stacji zmienia się także cena reklam pakietu Total Time, która w pasmach 06:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli wzrasta średnio o 7,5%. Zmianie ulegają także cenniki pakietów lokalnych, obowiązujących na poszczególnych rynkach.

Zasady związane z wprowadzeniem nowych cen i przyjmowaniem zleceń zostały szczegółowo określone w Ogólnych Warunkach Umów w Grupie Radiowej Time. 

Źródło: Grupa Radiowa Time

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764