logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe cenniki reklam w Radiu Vox FM

  PR 01.10.2014, przeczytano 1895 razy

Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam dla Radia VOX FM, które są podyktowane wzrostem słuchalności stacji. W związku z tym, zmieniają się również ceny pakietów: Total TIME, Drapacz Chmur, Drapacz Chmur Young, Drapacz Chmur Plus. Nowe ceny reklam będą obowiązywać od 13 października 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-cenniki-reklam-w-radiu-vox-fm,22772,artykul.html

Radio VOX FM od grudnia 2013 roku nadaje na częstotliwościach Radia Eska ROCK i jest dostępne w 18 miastach w Polsce. Zmiana formatu muzycznego na Adult Disco, modyfikacja programu i rozpoczęcie nadawania jako sieć ponadregionalna w znaczący sposób wpłynęły na wyniki słuchalności stacji i wzmocnienie jej pozycji na rynku.

Od początku nadawania w nowej formule słuchalność Radia VOX FM sukcesywnie wzrasta. Według ostatnich wyników badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia VOX FM w grupie celowej All 25-55 w fali czerwiec-sierpień 2014 wynosi 4,5% (wzrost z 1,7% w analogicznym okresie 2013 roku), prawie trzykrotnie więcej niż w 2013 roku.

W związku z tak dużym sukcesem Grupa Radiowa Time podjęła decyzję o podwyższeniu cen reklam w pasmach 06:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli, średnio o 38,7% w całej sieci Radia VOX FM. Średnia cena spotu reklamowego, emitowanego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 06:00-20:00, będzie kształtować się na poziomie 2 453 zł.

W związku ze zmianą cen Radia VOX FM zmieniają się także ceny pakietów. Pakiet Total TIME wzrasta średnio o 7,5% (pn-nd pasmo 06:00-20:00).

Zmianom ulegają również poszczególne cenniki pakietów: Drapacz Chmur Plus (wzrasta średnio o 5,9%, pn-nd pasmo 06:00-20:00), Drapacz Chmur (wzrasta średnio o 6,8%, pn-nd pasmo 06:00-20:00) oraz Pakietu Drapacz Chmur Young (spada średnio o 14,0% , pn-nd pasmo 06:00-20:00). Spadek średniej ceny w Pakiecie Drapacz Chmur Young wynika z faktu wyłączenia ze składu Pakietu Radia VOX FM, który nadaje obecnie na częstotliwościach Radia Eska ROCK. Na zmiany cen wpływa także kwietniowa zmiana cen poszczególnych stacji Grupy Radiowej Agory wchodzących w skład ww. pakietów (pakiet Agora Sieć, średni wzrost 3,9% , pn-nd pasmo 06:00-20:00).

Zasady związane z wprowadzeniem nowych cen i przyjmowaniem zleceń zostały szczegółowo określone w Ogólnych Warunkach Umów w Grupie Radiowej Time.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764