Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam dla Radia VOX FM, które są podyktowane wzrostem słuchalności stacji. W związku z tym, zmieniają się również ceny pakietów: Total TIME, Drapacz Chmur, Drapacz Chmur Young, Drapacz Chmur Plus. Nowe ceny reklam będą obowiązywać od 13 października 2014 r.
Radio VOX FM od grudnia 2013 roku nadaje na częstotliwościach Radia Eska ROCK i jest dostępne w 18 miastach w Polsce. Zmiana formatu muzycznego na Adult Disco, modyfikacja programu i rozpoczęcie nadawania jako sieć ponadregionalna w znaczący sposób wpłynęły na wyniki słuchalności stacji i wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Od początku nadawania w nowej formule słuchalność Radia VOX FM sukcesywnie wzrasta. Według ostatnich wyników badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia VOX FM w grupie celowej All 25-55 w fali czerwiec-sierpień 2014 wynosi 4,5% (wzrost z 1,7% w analogicznym okresie 2013 roku), prawie trzykrotnie więcej niż w 2013 roku.
W związku z tak dużym sukcesem Grupa Radiowa Time podjęła decyzję o podwyższeniu cen reklam w pasmach 06:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli, średnio o 38,7% w całej sieci Radia VOX FM. Średnia cena spotu reklamowego, emitowanego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 06:00-20:00, będzie kształtować się na poziomie 2 453 zł.
W związku ze zmianą cen Radia VOX FM zmieniają się także ceny pakietów. Pakiet Total TIME wzrasta średnio o 7,5% (pn-nd pasmo 06:00-20:00).
Zmianom ulegają również poszczególne cenniki pakietów: Drapacz Chmur Plus (wzrasta średnio o 5,9%, pn-nd pasmo 06:00-20:00), Drapacz Chmur (wzrasta średnio o 6,8%, pn-nd pasmo 06:00-20:00) oraz Pakietu Drapacz Chmur Young (spada średnio o 14,0% , pn-nd pasmo 06:00-20:00). Spadek średniej ceny w Pakiecie Drapacz Chmur Young wynika z faktu wyłączenia ze składu Pakietu Radia VOX FM, który nadaje obecnie na częstotliwościach Radia Eska ROCK. Na zmiany cen wpływa także kwietniowa zmiana cen poszczególnych stacji Grupy Radiowej Agory wchodzących w skład ww. pakietów (pakiet Agora Sieć, średni wzrost 3,9% , pn-nd pasmo 06:00-20:00).
Zasady związane z wprowadzeniem nowych cen i przyjmowaniem zleceń zostały szczegółowo określone w Ogólnych Warunkach Umów w Grupie Radiowej Time.
Źródło: Grupa Radiowa TIME