logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe folie Heat Flex w Agawa.pl

  PR 01.10.2014, przeczytano 3008 razy

AGAWA.PL poszerzyła swoją ofertę o nową termotransferową folię flex Heat Flex. Obecnie klienci mają do wyboru folie flex w kolorach podstawowych, flex w kolorach neonowych, brokatowych, metalicznych i ze wzorem. Ponadto folie flex dedykowane do odzieży sportowej: perforowaną i sublistop zapobiegającą migracji barwnika z tkaniny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-folie-heat-flex-w-agawa.pl,22775,artykul.html

Wszystkie te folie mają podkłady ściągane na zimno, po ostygnięciu tkaniny.
Heat Flex jest inna! Aby w pełni zaspokoić wymagania naszych klientów AGAWA.PL wprowadziła do oferty folię transferową, której warstwa nośna zrywa się od razu po transferze, na gorąco.

Folia spełnia najwyższe standardy Oeko-Tex 100 klasy I-wszej, dzięki czemu rekomendowana jest także do nadruków na ubrankach dla dzieci. Nie zawiera szkodliwych substancji, które mogą podrażniać skórę niemowląt i uczulać.

Folia dostępna jest w najczęściej wybieranych przez klientów kolorach: czarny, biały, szary, czerwony, żółty, ciemnożółty, pomarańczowy, zielony, jasno zielony, niebieski, fioletowy, różowy. Jej grubość nie przekracza 95 mikronów, jest zdecydowanie cieńsza niż tradycyjny flex. Folia ma wyjątkowo silną warstwę klejącą, dzięki której możemy szybko i przede wszystkim bardzo dokładnie spozycjonować grafikę na koszulce. Heat Flex sprawdza się także podczas łączenia kolorów i tworzenia wielobarwnych nadruków.

Folię transferuje się podobnie jak tradycyjny flex: w temperaturze około 155°C i czasie12 sekund. Można ją prać w temperaturze 80°C, używać detergentów tj: wybielacz i płyn zmiękczający tkaniny oraz suszyć w suszarce bębnowej. Heat Flex rekomendujemy do aplikacji na tkaninach bawełnianych, poliestrowych, akrylowych i mieszanek tych włókien.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764