logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w zespole Spicy Mobile

  PR 27.04.2015, przeczytano 604 razy

Monika Mazurczak i Paulina Janczura to dwie nowe osoby, które dołączyły do zespołu Spicy Mobile. Paulina Janczura objęła stanowisko junior account managera i odpowiada za kontakt z klientami oraz prowadzenie kampanii reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-zespole-spicy-mobile,24681,artykul.html

Monika Mazurczak dołączyła do zespołu na stanowisko młodszego programisty. W zakres obowiązków Mazurczak wchodzą prace badawczo-rozwojowe związane z mobilnymi technologiami internetowymi, a także wsparcie kreatywno-technologiczne zespołu account managerów przy prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem niestandardowych form reklamy.

Ostatnio Paulina Janczura związana była z firmą EGIS. Jest studentką Żywienia Człowieka i Oceny Żywności w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Dotychczas Monika Mazurczak pełniła obowiązki specjalisty ds. wsparcia technicznego w ramach grupy Cyfrowy Polsat, gdzie przeprowadzała testy funkcjonalne oprogramowania dla systemów Windows, Smart TV oraz urządzeń mobilnych. Mazurczak studiowała architekturę na Politechnice Wrocławskiej oraz filologię fińską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764