logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe płótno do druku wielkoformatowego Ikonos Canvas

  PR 04.09.2012, przeczytano 3235 razy
ilustracja

Rodzina canvasów Ikonos poszerzyła się o amerykańskiej produkcji, ekskluzywne płótno do zadruku wielkoformatowego w technologii solwentowej oraz UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-plotno-do-druku-wielkoformatowego-ikonos-canvas,16498,artykul.html

Płótna to specjalistyczny rodzaj materiał do druku. W druku wielkoformatowym przyjęła się nazwa z języka angielskiego – Canvas. Płótna służą najczęściej do druku reprodukcji obrazów, fotografii ślubnej i rodzinnej, elementów wyposażenia wnętrz, aplikacji wystawienniczych i dekoracyjnych. Struktura imitująca naturalne płótno malarskie dodaje takiej pracy charakteru ręcznie malowanego obrazu. Z uwagi na materiał z którego są wykonane, możemy wyróżnić płótna poliestrowe oraz bawełniane.

Ikonos Canvas 300 to bawełniano-poliestrowe, bardzo wysokiej jakości płótno do druku wielkoformatowego. Gwarantuje ona bardzo wysoką jakość i dokładność druku oraz bardzo żywe kolory. Intensywna kolorystyka to niewątpliwy atut nowej płótna Ikonos Canvas 300. Powłoka materiału jest pół-błyszcząca.

Canvas ten proponowany jest w kilku szerokościach od 1.06 przez 1.27, 1.37 do 1.52 metra. Długość nawoju na gilzie wynosi 22.85 metra. Płótno Ikonos Canvas 300 jak nazwa sugeruje to materiał o gramaturze 300 g/m2 i grubości 400 mikronów. Płótno to może być zadrukowane dowolnym atramentem eko-, mild- i twardo-solwentowym a także w technologi UV!

Źródło: Atrium

media.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem materiałów Ikonos w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764