logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości Ikonos na Remadays 2015

  PR 24.01.2015, przeczytano 1027 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent i dystrybutor rozwija prężnie swoją ofertę na europejskich rynkach. Podczas tegorocznej „Remy” odwiedzający będą mogli zapoznać się z kilkoma nowymi produktami i usługami!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-ikonos-na-remadays-2015,23741,artykul.html

Tak jak w poprzednich latach i w tym roku nie zabraknie nowości na naszym stoisku. Co miesiąc rozbudowujemy nasze produkcyjne portfolio o innowacyjne produkty. Wprowadziliśmy także ciekawą usługę dla branży reklamowej. Zapraszamy na nasze stoisko do hali nr 4.” - zachęca do przyjazdu na warszawskie targi Paweł Stania, z działu marketingu firmy.

Papier samoprzylepny Ikonos

Pierwszą nowością jest Profiflex MPT WB 130+ Postart to samoprzylepny, 130-gramowy papier oparty na dobrze znanym i cenionym w Polsce papierze plakatowym Postart Whiteback. Przeznaczony jest do zadruku solwentowego, lateksowego i UV. W najbliższym okresie Ikonos planuje uzupełnić portfolio o samoprzylepne papiery Postart BlueBack i Primeart Whiteback.

Płyty i... usługa bezpłatnego cięcia płyt na formatki

Firma Ikonos uruchomiła usługę bezpłatnego cięcia płyt na formatki realizowaną na najwyższej klasy maszynie tego typu w Polsce. Poprzez platformę on-line klienci otrzymują dostęp do szerokiej oferty płyt PVC, PMMA i kompozytowych, a także mogą optymalnie rozplanować cięcie płyt na formatki. Na stoisku Ikonos można będzie się zapoznać z tą usługą oraz najnowszymi płytami takimi jak PMMA.

Płyty PMMA potocznie nazywaną pleksą. Są to płyty w wersji ekstrudowanej - czyli najpopularniejszej na rynku. Pleksa to bardzo popularny nośnik drukarski, reklamowy, budowlany, dekoratorski i nie tylko. Nośniki te marki Ikonos cechują się 10 letnią gwarancją. Płyty są zabezpieczone folią ochronną i cechują się gładką, idealną powierzchnią. Są nietłukące i niepękające i jednocześnie łatwe w obróbce i termoformowaniu.

Oprócz płyt PMMA w ofercie Ikonos są także standardowe nośniki. Płyty kompozytowe czyli 3 warstwowa kanapka ALU-PE-ALU. Jej zastosowanie już takie standardowe nie jest i można ją zastosować nie tylko w reklamie. Płyty te wykorzystywane są w aranżacjach dekoratorskich czy nawet przy budowie elementów maszyn. Najpopularniejszym jednak nośnikiem jest płyta spieniona. Płyty Ikonos oferowane są w kilku grubościach. Od 2 mm, przez 3, 4, 5 po 10 mm.

Folia na szybę bez kleju

W ofercie Ikonos pojawiła się bezbarwna folia do druku solwentowego, która do aplikacji na szybie lub pleksie wymaga wyłącznie... wody! Jej atutem jest brak pęcherzyków po aplikacji. Adhezyjna strona nowej folii jest jednocześnie stroną przeznaczoną do zadruku. Daje to możliwość aplikowania folii np. na witrynach sklepowych od strony wnętrza pomieszczenia. Winyl można także aplikować na płytach PMMA, aluminium, płytach kompozytowych. Winyl można zadrukować różnego rodzaju atramentami eko-solwentowymi.

Folia magnetyczna

Kolejną nowości w ofercie Ikonos jest folia o magnetyczna o białej powierzchni PVC. Można ją zadrukować bezpośrednio atramentami eko-solwentowymi, solwentowymi, lateksowymi i oczywiście UV. Jej przeznaczenie to magnesy na lodówki, magnesy na samochody, taksówki, itd.

Folia elektrostatyczna

Folia elektrostatyczna służy do aplikacji na szybach, witrynach, oknach a także na innych płaskich powierzchniach. Rolę „kleju” spełniają ładunki elektryczne przez co folię można łatwo aplikować jak i zdjąć nie pozostawiając śladu.

Blockouty rożnej grubości

W ostatnim czasie rodzinę naszych blockoutów, dodam cenionych w całej Europie, uzupełniły dwa produkty: dedykowany do rollupów BLM 600 i do zastosowań wystawienniczych BLM 630. Możemy powiedzieć że mamy już kompletną gamę materiałów powlekanych do zastosowań wewnętrznych, których zadaniem jest blokowanie światła. - zachęca do wizyty na stoisku Ikonos, Paweł Stania.

Ikonos Proficoat BLM 600 SM
to ekonomiczny wariant blockoutu polipropylenowego. Jego grubość całkowita to 195 mikronów na którą składają się dwie, 80-mikronowe warstwy PP rozdzielone czarnym klejem mającym za zadanie blokowania światła padającego z obu stron. Przeznaczony do roll-up'ów BLM 600 SM to materiał o powłoce półmatowej nadającej się do jednostronnego zadruku eko, mild i twardo-solwentowego.

Z kolei Ikonos Proficoat BLM 630 SM to bardzo gruby wariant klasycznego blockoutu 3- warstwowego (PP-PET-PP). Jest to niezwykle sztywna i stabilna wymiarowo materiał, przeznaczony pop-upów, standów, systemów wystawienniczych, grafiki POS, ścianek. Posiada znakomite właściwości blokowania światła, wysoką zdolność wchłaniania atramentu, szeroki gamut kolorystyczny oraz posiada bardzo dobrą odporność mechaniczną. Jego grubość wynosi 435 mikronów, gdzie sama wewnętrzna warstwa ma aż 250 mikronów.

Łatwa aplikacja bez bąbelków

Fast&Easy to najnowsza gama produktów opracowanych i produkowanych na naszej linii produkcyjnej. Ideą przyświecającą powstanie tych produktów była łatwa aplikacja bez pęcherzyków powietrza. Udało się to osiągnąć dzięki niepełnej strukturze kleju, która umożliwia wyprowadzenie powietrza i wody. Portfolio tych materiałów obejmuje zarówno folie dekoracyjne jak folię z efektem szkła mrożonego jaki i folie białe do zadruku wielkoformatowego. - wylicza Paweł Stania.

Ikonos Profiflex Pro AIR+ Fasy&Easy to nowa rodzina folii samoprzylepnych z klejem o specjalnej (tzw. kanalikowym) strukturze ułatwiającej wyklejanie. Podkład, który tworzy specjalną strukturę kleju, umożliwia szybszą i łatwiejszą aplikację na wybraną powierzchnię. Do produkcji  został użyty najwyższej jakości strukturalny papier podkładowy typu PCK (obustronnie zabezpieczony PE). Rodzina folii Fast & Easy obejmuje aktualnie folie monomerowe błyszczące i matowe, folie polimerowe oraz folię dekoracyjną na szyby o powierzchni imitującej mrożone szkło.

Stoisko Ikonos nr 4F11A mieścić się będzie w hali nr 4.

Źródło: Atrium

www.ikonos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764