logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nowości w parach” w sklepach Komfort

  PR 05.03.2015, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów Komfort rozpoczyna promocję wiosennych kolekcji. Kampania „Nowości w parach” prezentuje wybrane dywany i panele, dobrane w idealnie pasujące do siebie pary. Spoty telewizyjne emitowane będą już od 6 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-w-parach-w-sklepach-komfort,24141,artykul.html

W nowej kampanii Komfort prezentuje 2 pary nowości. „Para na start” to duet produktów, które wyróżniają doskonałe ceny: dywan Diamond od 119 zł oraz panel Dąb Colmar za 21,90 zł/mkw. Drugą propozycją jest „Para na zawsze”, czyli modny i bardzo efektowny dywan Corsica oraz elegancki panel Dąb Cortina, który dzięki synchronicznej strukturze idealnie odwzorowuje fakturę drewna. Obie pary zestawiono tak, aby idealnie pasowały do siebie, a także odpowiadały konkretnym potrzebom i priorytetom zakupowym Klientów. 

         

Pod względem kreacji kampania „Nowości w parach” stanowi kontynuację zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych występują ci sami aktorzy, a fabuła utrzymana jest w tej samej, żartobliwej konwencji: sprzedawca Komfort wyjaśnia zaintrygowanej klientce przyczyny nietypowego zachowania osób oglądających nową ofertę sklepu („Wiosną ludzie mają energię, a my nowe podłogi - to testują").

Podobny jest również dobór mediów. Spoty reklamowe prezentowane będą już od 6 marca w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne) oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet, RMF FM). Akcja komunikowana jest również w punktach sprzedaży. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink. Projekty materiałów POSM i produkcję wykonał  dział marketingu Sklepów Komfort.  

Źródło: Komfort

www.sklepy.komfort.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764