logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy flagowy produkt Eizo – do rodziny FlexScan dołącza 31.5

  PR 31.07.2014, przeczytano 1147 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie EIZO pojawi się nowy 31.5” model z matrycą IPS o naturalnej rozdzielczości 3840 x 2160, wyświetlający obrazy 4K. FlexScan EV3237 posiada funkcje charakterystyczne dla linii „EcoView” oraz narzędzia picture-in-picture oraz picture-by-picture, przydatne w szeregu aplikacji, poczynając od biur, pracowni CAD/CAM, centrów zarządzania, a kończąc na grach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-flagowy-produkt-eizo--do-rodziny-flexscan-dolacza-31.5,22306,artykul.html

FlexScan EV3237 posiada podświetlany diodami LED panel  IPS (in-plane switching) z 178° kątami widzenia, minimalizującymi zmiany kolorów i kontrastu przy patrzeniu na ekran pod kątem. Maksymalna jasność to 300 cd/m2, a kontrast 1000:1.

Model EV3237 posiada dwa złącza DisplayPort (ver. 1.2), jedno HDMI oraz jedno DVI dual link. Dzięki bogactwu wejść, możliwe jest zestawienie różnych konfiguracji picture-by-picture, na przykład podzielenie ekranu na dwie, trzy, a nawet cztery części. Wyświetlanie obrazów w naturalnej rozdzielczości 3840 x 2160 przy częstotliwości 60 Hz możliwe jest przy wykorzystaniu złączy DisplayPort.

Po włączeniu funkcji picture-in-picture, możliwe jest jednoczesne oglądanie obrazu pochodzącego z dwóch różnych źródeł, przy czym główny obraz widoczny jest na pełnym ekranie, a obraz z drugiego źródła w mniejszym oknie, które może być wyświetlane w dwóch rozmiarach, w wybranym narożniku ekranu. 

Metody regulacji jasności dostępnych na rynku monitorów z podświetleniem LED mogą prowadzić do migotania obrazu, zauważanego przez niektórych użytkowników i powodującego zmęczenie oczu. EIZO w swoich monitorach stosuje hybrydowe rozwiązanie łączące dwie technologie: DC (direct current – regulacja natężeniem prądu) i PWM (pulse-width modulation – modulacja długością impulsu), które sprawiają, że migotanie jest nieodczuwalne nawet przy niskim poziomie jasności, bez efektów ubocznych, np. w postaci wpływu na stabilność kolorów. Dzięki temu, jasność można ustawić na poziomie 1%, co jest bardzo przydatne w zaciemnionych pomieszczeniach (więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronie EIZO). 

Opracowane przez EIZO narzędzie o nazwie EcoView Optimizer 2 pozwala oszczędzić do 30% energii, redukując jasność podświetlenia i zwiększając wzmocnienie w sytuacji, gdy na ekranie wyświetlane są głównie ciemne obrazy. Jakość obrazu pozostaje bez zmian, gdyż obniżenie jasności jest prawie niedostrzegalne. 

Funkcja Auto EcoView automatycznie dostosowuje jasność ekranu do pożądanych wartości, dostosowanych do zmian jasności w pomieszczeniu. Powoduje to ograniczenie zużycia energii, a jednocześnie redukuje zmęczenie oczu, które odczuwane jest, gdy ekran jest zbyt jasny lub zbyt ciemny. 


Czujnik obecności o nazwie EcoView Sense 2 wykrywa, gdy użytkownik odchodzi od biurka i automatycznie przełącza monitor w tryb uśpienia. Gdy użytkownik powraca na stanowisko pracy, EcoView Sense 2 ponownie włącza monitor. Dla zwiększenia efektywności tej funkcji, czujnik wykrywa ruch, jak i zmianę ciepłoty. 

Opracowane przez EIZO oprogramowanie ScreenManager Pro  i EIZO Monitor Configuration upraszczają zarządzanie funkcjami monitora. ScreenManager Pro umożliwia dostosowanie kolorów i ustawień EcoView za pomocą myszy i klawiatury, zamiast korzystania z menu OSD. Pozwala również dopasować obraz kilku monitorów, podpowiadając, jakie regulacje mają być dokonane we wszystkich modelach FlexScan podpiętych do jednego komputera PC.


EIZO Monitor Configurator pozwala administratorom kontrolować zdalnie ustawienia wszystkich monitorów FlexScan EV podpiętych przez USB. Wśród ustawień, które można regulować w ten sposób, dostępne są funkcje picture-in-picture i picture-by-picture.

Nowy model posiada pięć zdefiniowanych trybów pracy, włączając sRGB, Movie, Paper oraz dwa tryby, których ustawienia mogą skonfigurować samodzielnie użytkownicy. Tryb Paper obniża poziom niebieskiego światła, zmniejszając zmęczenie oczu.

Inne cechy:

Wysoka rozdzielczość poprawia klarowność obrazu przy wyświetlaniu w rozdzielczości innej niż naturalna. Ergonomiczna stopka umożliwia regulację wysokości w zakresie 139 mm, 40° odchylenie w pionie (-5° – 35°) i obrót o 344° w płaszczyźnie poziomej.

  • 1W wbudowany głośnik i złącze słuchawkowe
  • Kiedy główny wyłącznik zasilania jest wyłączony, monitor nie pobiera w ogóle prądu
  • Układ overdrive zapewnia czas reakcji szary-do-szarego na poziomie 5 ms, umożliwiając płynne wyświetlanie ruchomych obrazów
  • Zgodny ze standardami Energy Star 6.0 i TCO Certified Displays 6.0
  • Dostępny w czarnej i szarej obudowie. 


Nowy model pojawi się w sprzedaży pod koniec września. Niestety nie jest znana jego cena.

Źródło: EIZO

www.eizo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764