logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy katalog Ikea - rusza kampania Grey group

  PR 30.08.2014, przeczytano 3046 razy

24 sierpnia 2014 wystartowała kampania reklamowa nowego katalogu IKEA 2015. Kampania w dowcipny sposób przedstawia zalety różnych materacy dostępnych w ofercie oraz możliwość bezpłatnej porady fizjoterapeuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-katalog-ikea---rusza-kampania-grey-group,22467,artykul.html


Kampania ruszyła 24 sierpnia i potrwa do 28 września. Emitowana jest w TV oraz w internecie. To seria czterech filmów: „IKEA Oparcie”, „IKEA Wampir”, „IKEA Księżniczka” i „IKEA 90Nocy”. Każdy ze spotów w żartobliwy sposób opisuje walory poszczególnych materacy, opowiadając historie nietypowych bohaterów. - Niezależnie od tego czy jesteś księżniczką, wampirem lub też masz problem z oparciem, fizjoterapeuta pomoże Ci dobrać odpowiedni materac. Bo w IKEA są materace dla każdego – mówi Natalia Dudek, senior copywriter Grey Group.

 

- To już druga kampania dla IKEA, po systemie kuchennym METOD, realizowana przez naszą agencję - mówi Monika Bierwagen, VP Managing Director GREY group – Niezmiernie cieszy nas to, że wraz z Klientem decydujemy się na coraz odważniejsze i  mocniejsze pomysły. Liczę, że niebawem zyskają one wielu wielbicieli, co przełoży się również na efektywność kampanii. Ze wszystkich spotów najbardziej podoba mi się „Księżniczka”, nie tylko ze względu na Księcia Malforsa.

Za kreację kampanii odpowiadają: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Natalia Dudek (Senior Copywriter), Aneta Szeweluk (Senior Art Director)

Client Service: Małgorzata Łoza, Marta Ramos

Reżyseria spotów: Maciej Kowalczuk

Dom produkcyjny: Tank Production

Dom postprodukcyjny: Lunapark

Dom mediowy: MEC

Wszystkie spoty IKEA dostępne są pod linkami:

IKEA Oparcie: https://www.youtube.com/watch?v=tNbBfjbL_BA

IKEA Wampir: https://www.youtube.com/watch?v=gfW-HzvHy4s

IKEA Księżniczka: https://www.youtube.com/watch?v=r3-C0NlXIMk

IKEA 90 nocy: https://www.youtube.com/watch?v=g8LPJISEClg

Źródło: GREY group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764