logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer Gazety PIAP

  PR 05.05.2015, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka

W maju br. ukazał się najnowszy numer Gazety PIAP 1/2015. Publikacja została wydana w nakładzie 2000 egzemplarzy i dotrze do firm z branży artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-gazety-piap,24763,artykul.html

Zainspiruj się wiosną!

Azja jest eksportową potęgą, także na rynku gadżetów reklamowych. To tutaj odbywają się największe targi upominków, tu koszty są stosunkowo niskie, a oferta produktów szeroka i kompleksowa. Kontakty handlowe z państwami azjatyckimi nie są najłatwiejsze, ale działające na polskim gruncie organizacje pomagają w prowadzeniu interesów i znajdywaniu uczciwych kontrahentów. W jaki sposób handlować z Azjatami przeczytacie w artykule „Import z Azji”. We wiosennym numerze Gazety PIAP przygotowaliśmy dla Was porcję informacji na temat zmian w prawie telekomunikacyjnym oraz w ustawie o prawach konsumenta. Przeczytacie także o dotacjach w tegorocznej perspektywie unijnej, o pozyskiwaniu kreatywnych pracowników do pracy w reklamie, o klubach biznesowych, które łączą nie tylko ludzi przedsiębiorczych ale także podejmują szereg niezwykłych inicjatyw społecznych. Pozostając w temacie społecznym gorąco zachęcam do lektury tekstu „W wolnej chwili pomagaj”, który pokazuje że pomaganie innym może być najcenniejszą lekcją i inwestycją we własny rozwój. O tej przygodzie opowiada bohater tekstu, szef firmy z branży artykułów promocyjnych. Mam nadzieję, że inspiracji w naszym wiosennym wydaniu nie zabraknie. A z pewnością największą inspiracją tej wiosny będzie wykład Jacka Walkiewicza, który  już wkrótce, podczas Walnego Zebrania Członków PIAP. Zapraszamy!

Gazeta PIAP, to publikacja skierowana do nas, ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

GAZETA PIAP 1/2015

Źródło: Polska Izba Artykułów

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764