logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot sponsorski dla Amino

  PR 27.03.2015, przeczytano 866 razy

Przez cały marzec br. przed poniedziałkowym pasmem „Mega Hit” w Polsacie jest emitowany spot sponsorski zup błyskawicznych marki Amino. Film jest efektem działań Agencji Pełka 360° dla Unilever Polska i jest kolejnym krokiem aktywności promocyjnych prowadzonych dla produktów Amino. Ich celem jest wzmocnieniem wizerunku tej marki w grupie docelowej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-sponsorski-dla-amino,24364,artykul.html

W 8-sekundowym billboardzie sponsorskim w formie animacji pokazana jest miska apetycznej zupy pomidorowej oraz 4 warianty smakowe zup Amino. Pierwsza emisja efektu prac zespołu Agencji  Pełka 360° miała miejsce 2 marca br.  Billboard pojawia się przed i po filmie pasma „Mega Hit”.  

Agencja Pełka 360° współpracuje z Unilever Polska od kwietnia 2012 roku. Wszystkie aktywności opierają się na kompleksowej strategii, za opracowanie której odpowiedzialna była dyrektor strategiczna Katarzyna Masewicz. Spoty oraz pozostałe spoty promocyjne to wynik pracy zespołu kreatywnego Agencji Pełka 360° pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Macieja Malewicza. Studiem Produkcyjnym (muzycznym) współpracującym przy tych realizacjach było Genetix Studio

Billboard sponsorski 8’’ dla marki Amino

Pierwsza emisja – 02.03.2015

Czas emisji: marzec 2015

Kanał: TV - Polsat

Cel: Wzmocnienie wizerunku marki w grupie docelowej

Koncept i realizacja: Pełka 360

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764