Pod hasłem „SUBWAY Tu się grilluje!” ruszyła w marcu wiosenna kampania lidera rynku sandwiczy. Jej głównym bohaterem jest nowy sub Kurczak Barbeque. W końcu co innego najlepiej zwiastuje wiosnę niż kilka ciepłych dni i ochota na grilla?!
Na materiałach POS, nośnikach outdoorowych oraz kreacjach w internecie klienci marki SUBWAY mogą zobaczyć nowego suba, wprowadzanego właśnie na polski rynek. Sandwicz ze świeżymi warzywami i kurczakiem w oryginalnym sosie barbeque to nie tylko kolejny smaczek w menu, ale też dowód na to, że w restauracjach SUBWAY jest nadal wiele rzeczy do odkrycia – w tym grillowane dodatki.
Wizualna część kampanii oparta jest na elementach z miejsca wprowadzających świeży, wiosenny, radosny nastrój: apetycznym, pełnym warzyw sandwiczu i rozpalonym grillu stojącym tuż pod zielonym drzewem. Miłośnicy selfie mogą sfotografować się na tle równie sielankowgo cardboardu, a fani video mogą obejrzeć na kanale YouTube marki dedykowany kampanii spot.
Staramy się, aby nasze produkty i przygotowywane dla nich kampanie były spójne z tym, czym i w jaki sposób żyją nasi klienci. To oni dyktują kierunki rozwoju naszych restauracji, to oni wskazują nam swoje potrzeby – szczególnie te związane ze stylem życia, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki na Europę Środkowo-Wschodnią. My chcemy inspirować ich w zakresie wartościowego, niesztampowego odżywiania się i ciekawego spojrzenia na świat.
Swoją ofertę marka SUBWAY kieruje do osób lubiących dynamiczny, radosny styl życia, który znajduje swoje odzwierciedlenie w ich wyborach dotyczących jedzenia. Kampania „SUBWAY. Tu się grilluje!” będzie trwała do końca czerwca. Jak zwykle marka przewiduje intensywne działania w Social mediach – na swoich profilach na FB, Twitterze i Instagramie. Kreacje z nowym subem Kurczak Barbeque będzie można zobaczyć równocześnie w Polsce, w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Gruzji.
Film promocyjny na YouTube:
Za działania promocyjne w Polsce, PR marki oraz za adaptację materiałów i przygotowanie spotu kampanii odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów czuwa dom mediowy Maxus.
Źródło: SUBWAY