logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy sub i nowa kampania na wiosnę

  PR 31.03.2015, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „SUBWAY Tu się grilluje!” ruszyła w marcu wiosenna kampania lidera rynku sandwiczy. Jej głównym bohaterem jest nowy sub Kurczak Barbeque. W końcu co innego najlepiej zwiastuje wiosnę niż kilka ciepłych dni i ochota na grilla?!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sub-i-nowa-kampania-na-wiosne,24400,artykul.html

Na materiałach POS, nośnikach outdoorowych oraz kreacjach w internecie klienci marki SUBWAY mogą zobaczyć nowego suba, wprowadzanego właśnie na polski rynek. Sandwicz ze świeżymi warzywami i kurczakiem w oryginalnym sosie barbeque to nie tylko kolejny smaczek w menu, ale też dowód na to, że w restauracjach SUBWAY jest nadal wiele rzeczy do odkrycia – w tym grillowane dodatki.  

Wizualna część kampanii oparta jest na elementach z miejsca wprowadzających świeży, wiosenny, radosny nastrój: apetycznym, pełnym warzyw sandwiczu i rozpalonym grillu stojącym tuż pod zielonym drzewem. Miłośnicy selfie mogą sfotografować się na tle równie sielankowgo cardboardu, a fani video mogą obejrzeć na kanale YouTube marki dedykowany kampanii spot.   

Staramy się, aby nasze produkty i przygotowywane dla nich kampanie były spójne z tym, czym i w jaki sposób żyją nasi klienci. To oni dyktują kierunki rozwoju naszych restauracji, to oni wskazują nam swoje potrzeby – szczególnie te związane ze stylem życia, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki na Europę Środkowo-Wschodnią. My chcemy inspirować ich w zakresie wartościowego, niesztampowego odżywiania się i ciekawego spojrzenia na świat. 

Swoją ofertę marka SUBWAY kieruje do osób lubiących dynamiczny, radosny styl życia, który znajduje swoje odzwierciedlenie w ich wyborach dotyczących jedzenia. Kampania „SUBWAY. Tu się grilluje!” będzie trwała do końca czerwca. Jak zwykle marka przewiduje intensywne działania w Social mediach – na swoich profilach na FB, Twitterze i Instagramie. Kreacje z nowym subem Kurczak Barbeque będzie można zobaczyć równocześnie w Polsce, w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Gruzji. 

Film promocyjny na YouTube: 

Za działania promocyjne w Polsce, PR marki oraz za adaptację materiałów i przygotowanie spotu kampanii odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów czuwa dom mediowy Maxus.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764