logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nugg.ad ugruntowuje pozycję europejskiego dostawcy kampanii w zautomatyzowanym modelu zakupu - Programmatic Premium

  PR 20.08.2014, przeczytano 931 razy

W roku automatyzacji na rynku reklamy internetowej nugg.ad, czołowy europejski specjalista w dziedzinie cyfrowego marketingu, targetowania reklam i pomiaru zaangażowania w markę, umocnił swoją pozycję jako specjalista w zakresie targetowania dla zautomatyzowanych kampanii premium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nugg.ad-ugruntowuje-pozycje-europejskiego-dostawcy-kampanii-w-zautomatyzowanym-modelu-zakupu---programmatic-premium,22420,artykul.html


Dzięki zdobyciu nowych doświadczeń w zakresie wydajności i przejrzystości związanych z zautomatyzowanym zakupem reklam, wzbogacamy targetowanie kampanii oraz dotarcie do nietypowych grup docelowych w tym do segmentów premium. nugg.ad zareagował na trend w kierunku automatyzacji zeszłego lata, wprowadzając Programmatic Premium Solutions, i od tej pory dokonał optymalizacji 2000 kampanii RTB na zautomatyzowanych platformach klientów. Jedną z nich jest niedawna kampania reklamowa, przy której współpracował grupa marketerów La Place Media i Interpublic Group Cadreon.

Kampania była przeprowadzona dla Media X Poker Tour, produkt operatora internetowych zakładów sportowych bwin, dzięki Programmatic Premium Solutions, nugg.ad był w stanie zwiększyć świadomość marki o 38%. Sukces kampanii wskazuje, że międzynarodowi partnerzy nugg.ad są doskonale przygotowani na wyzwania zautomatyzowanej przyszłości.

Fabien Magalon, Dyrektor Generalny La Place Media, wierzy w jakość segmentów grup docelowych, jakie nugg.ad dostarczył dla kampanii bwin: „Targetowanie stanowi obecnie sedno cyfrowej strategii reklamowej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Z miesiąca na miesiąc wzrasta liczba kampanii targetowanych, jakie prowadzimy wspólnie z nugg.ad i bardzo się cieszymy, że dzięki temu możemy skutecznie zaspokajać rosnące zapotrzebowania naszych klientów.”

Programmatic Premium Solutions są w stanie udoskonalić zasoby na rynkach zautomatyzowanych, dzięki czemu możliwy staje się nowy wymiar monetyzacji na poziomie premium. Zapewniają one dostęp w czasie rzeczywistym do bogatego zbioru danych społeczno-demograficznych, zachowań konsumentów i zainteresowań produktami. Można ponadto dokonać bezpośredniego pomiaru sukcesu kampanii w odniesieniu do: świadomości marki, przywiązania do marki i intencji zakupowych oraz ich optymalizacji w kampaniach wizerunkowych. Możliwy jest również pomiar szerokiego zakresu danych intencyjnych oraz optymalizacja liczby wyświetleń reklamy – między innymi właśnie te czynniki doprowadziły do sukcesu w zakresie wydajności i skuteczności internetowej kampanii marki bwin.

Potwierdza to CEO nugg.ad, Karim Attia: „Programmatic Premium Solutions są konsekwencją dobywanej przez nas od 2006 roku specjalistycznej wiedzy w zakresie docierania do grup docelowych. Zgodnie z tym, co nugg.ad głosi już od kilku lat, te ważne zmiany na rynku reklamy internetowej doprowadzą do powstania i znacznego rozpowszechnienia nowego ekosystemu w postaci platformy dla cyfrowej komunikacji marki z wysokiej jakości grupami docelowymi.”

Dzięki strategicznym partnerstwom na terenie całej Europy oferowana przez nugg.ad zautomatyzowana reklama wizerunkowa nabrała dużego tempa. Berlingske Media i Improve Digital wraz z nugg.ad wspólnie realizują zautomatyzowane kampanie premium na rynku duńskim. Niemiecka grupa VivaKi korzysta ze specjalnie opracowanych segmentów grup docelowych, integrując je w platformę AoD (Audience on Demand). Platforma SmartX również wykorzystuje narzędzie nugg.ad - Programmatic Premium Solutions do optymalizacji kampanii wideo. Kolejny przykład znaleźć można na rynku polskim, na którym Havas Media wykorzystuje oferowane przez nugg.ad kampanie w czasie rzeczywistym.

Źródło: nugg.ad

www.nugg.ad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764