W roku automatyzacji na rynku reklamy internetowej nugg.ad, czołowy europejski specjalista w dziedzinie cyfrowego marketingu, targetowania reklam i pomiaru zaangażowania w markę, umocnił swoją pozycję jako specjalista w zakresie targetowania dla zautomatyzowanych kampanii premium.
Dzięki zdobyciu nowych doświadczeń w zakresie wydajności i przejrzystości związanych z zautomatyzowanym zakupem reklam, wzbogacamy targetowanie kampanii oraz dotarcie do nietypowych grup docelowych w tym do segmentów premium. nugg.ad zareagował na trend w kierunku automatyzacji zeszłego lata, wprowadzając Programmatic Premium Solutions, i od tej pory dokonał optymalizacji 2000 kampanii RTB na zautomatyzowanych platformach klientów. Jedną z nich jest niedawna kampania reklamowa, przy której współpracował grupa marketerów La Place Media i Interpublic Group Cadreon.
Kampania była przeprowadzona dla Media X Poker Tour, produkt operatora internetowych zakładów sportowych bwin, dzięki Programmatic Premium Solutions, nugg.ad był w stanie zwiększyć świadomość marki o 38%. Sukces kampanii wskazuje, że międzynarodowi partnerzy nugg.ad są doskonale przygotowani na wyzwania zautomatyzowanej przyszłości.
Fabien Magalon, Dyrektor Generalny La Place Media, wierzy w jakość segmentów grup docelowych, jakie nugg.ad dostarczył dla kampanii bwin: „Targetowanie stanowi obecnie sedno cyfrowej strategii reklamowej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Z miesiąca na miesiąc wzrasta liczba kampanii targetowanych, jakie prowadzimy wspólnie z nugg.ad i bardzo się cieszymy, że dzięki temu możemy skutecznie zaspokajać rosnące zapotrzebowania naszych klientów.”
Programmatic Premium Solutions są w stanie udoskonalić zasoby na rynkach zautomatyzowanych, dzięki czemu możliwy staje się nowy wymiar monetyzacji na poziomie premium. Zapewniają one dostęp w czasie rzeczywistym do bogatego zbioru danych społeczno-demograficznych, zachowań konsumentów i zainteresowań produktami. Można ponadto dokonać bezpośredniego pomiaru sukcesu kampanii w odniesieniu do: świadomości marki, przywiązania do marki i intencji zakupowych oraz ich optymalizacji w kampaniach wizerunkowych. Możliwy jest również pomiar szerokiego zakresu danych intencyjnych oraz optymalizacja liczby wyświetleń reklamy – między innymi właśnie te czynniki doprowadziły do sukcesu w zakresie wydajności i skuteczności internetowej kampanii marki bwin.
Potwierdza to CEO nugg.ad, Karim Attia: „Programmatic Premium Solutions są konsekwencją dobywanej przez nas od 2006 roku specjalistycznej wiedzy w zakresie docierania do grup docelowych. Zgodnie z tym, co nugg.ad głosi już od kilku lat, te ważne zmiany na rynku reklamy internetowej doprowadzą do powstania i znacznego rozpowszechnienia nowego ekosystemu w postaci platformy dla cyfrowej komunikacji marki z wysokiej jakości grupami docelowymi.”
Dzięki strategicznym partnerstwom na terenie całej Europy oferowana przez nugg.ad zautomatyzowana reklama wizerunkowa nabrała dużego tempa. Berlingske Media i Improve Digital wraz z nugg.ad wspólnie realizują zautomatyzowane kampanie premium na rynku duńskim. Niemiecka grupa VivaKi korzysta ze specjalnie opracowanych segmentów grup docelowych, integrując je w platformę AoD (Audience on Demand). Platforma SmartX również wykorzystuje narzędzie nugg.ad - Programmatic Premium Solutions do optymalizacji kampanii wideo. Kolejny przykład znaleźć można na rynku polskim, na którym Havas Media wykorzystuje oferowane przez nugg.ad kampanie w czasie rzeczywistym.
Źródło: nugg.ad