logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odświeżenie logo CI Polsat

  PR 14.04.2014, przeczytano 2504 razy
ilustracjastrzałka

Kanał CI POLSAT, należący do nadawcy telewizyjnego A+E Networks, 21 kwietnia 2014 roku odświeży swoje logo oraz oprawę graficzną na antenie, by podkreślić dramatyzm historii i obecność prawdziwych ludzi odpowiedzialnych za szokujące zbrodnie. Nową identyfikację wizualną wprowadzono na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy na antenach CI w Australii, Wielkiej Brytanii, RPA i na innych rynkach na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odswiezenie-logo-ci-polsat,21379,artykul.html

Zmiana ta oznacza odświeżenie minimalistycznej obecnie warstwy wizualnej CI POLSAT. Nowa oprawa podkreśla wyjątkowy charakter kanału – nowe logo jest wyrafinowane, dwuwymiarowe i wielobarwne z charakterystycznym srebrnym rdzeniem oraz odcieniami czerwieni i czerni. Nową oprawę przygotowała agencja kreatywna Monarchy z RPA.

Tematyka przestępcza jest jednym z najtrudniejszych i najbardziej prowokacyjnych tematów poruszanych w telewizji i ważne jest, by identyfikacja wizualna stacji to odzwierciedlała. Z racji wielu nowych zakupów programowych, uznaliśmy, że to doskonały moment, by tchnąć w CI POLSAT więcej życia” – komentuje Agnieszka Szozda, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w A+E Networks Poland. „Nowa identyfikacja wizualna pomoże nawiązać więź z widzem na poziomie emocji, chcemy też przykuć jego uwagę ciekawymi i wciągającymi serialami. Nowe logo odzwierciedla charakter stacji, nie ujmując jej przy tym wyjątkowego charakteru, który, mam nadzieję, przypadnie do gustu zarówno nowym, jak i wiernym widzom i pozwoli nam wzmocnić pozycję znanej w świecie i nagradzanej stacji specjalizującej się w tematyce przestępstw, zbrodni i zjawisk paranormalnych”.

Wraz z odświeżeniem oprawy CI POLSAT zmienia ramówkę, wprowadzając więcej pozycji poświęconych nie tylko zbrodniom i śledztwom, ale również aktualnym wydarzeniom i skandalom, tematyce paranormalnej czy medycynie.

Źródło: A+E Networks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764