Kanał CI POLSAT, należący do nadawcy telewizyjnego A+E Networks, 21 kwietnia 2014 roku odświeży swoje logo oraz oprawę graficzną na antenie, by podkreślić dramatyzm historii i obecność prawdziwych ludzi odpowiedzialnych za szokujące zbrodnie. Nową identyfikację wizualną wprowadzono na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy na antenach CI w Australii, Wielkiej Brytanii, RPA i na innych rynkach na świecie.
Zmiana ta oznacza odświeżenie minimalistycznej obecnie warstwy wizualnej CI POLSAT. Nowa oprawa podkreśla wyjątkowy charakter kanału – nowe logo jest wyrafinowane, dwuwymiarowe i wielobarwne z charakterystycznym srebrnym rdzeniem oraz odcieniami czerwieni i czerni. Nową oprawę przygotowała agencja kreatywna Monarchy z RPA.
„Tematyka przestępcza jest jednym z najtrudniejszych i najbardziej prowokacyjnych tematów poruszanych w telewizji i ważne jest, by identyfikacja wizualna stacji to odzwierciedlała. Z racji wielu nowych zakupów programowych, uznaliśmy, że to doskonały moment, by tchnąć w CI POLSAT więcej życia” – komentuje Agnieszka Szozda, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w A+E Networks Poland. „Nowa identyfikacja wizualna pomoże nawiązać więź z widzem na poziomie emocji, chcemy też przykuć jego uwagę ciekawymi i wciągającymi serialami. Nowe logo odzwierciedla charakter stacji, nie ujmując jej przy tym wyjątkowego charakteru, który, mam nadzieję, przypadnie do gustu zarówno nowym, jak i wiernym widzom i pozwoli nam wzmocnić pozycję znanej w świecie i nagradzanej stacji specjalizującej się w tematyce przestępstw, zbrodni i zjawisk paranormalnych”.
Wraz z odświeżeniem oprawy CI POLSAT zmienia ramówkę, wprowadzając więcej pozycji poświęconych nie tylko zbrodniom i śledztwom, ale również aktualnym wydarzeniom i skandalom, tematyce paranormalnej czy medycynie.
Źródło: A+E Networks