logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku

   15.04.2014, przeczytano 1325 razy

Do nagrody Kampania Społeczna Roku 2013 jury nominowało 36 kampanii. Kampanie społeczne zmieniają postawy - w związku z tym powinny być wyjątkowe, efektywne, skuteczne oraz kompleksowe i właśnie takie po raz szósty poznamy 7 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogloszono-nominacje-w-konkursie-kampania-spoleczna-roku,21386,artykul.html

W VI edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 93 kampanii w ośmiu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

Z każdą kolejną edycją apetyt jurorów na skuteczne i dobrze zaplanowane kampanie rośnie i dlatego też obrady były w tym roku wyjątkowo burzliwe. Nie wszystkie dyskusje zakończyły się kompromisem” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.

Zwycięskie kampanie poznamy 7 maja na uroczystej Gali.

Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Laureaci tych kategorii także zostaną ogłoszeni na Gali.

Źródło: Konkurs Kampania Społeczna Roku

www.kampaniespoleczne.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764