logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKI Europe świętuje 30 lat

  PR 26.11.2014, przeczytano 963 razy

OKI Europe Ltd świętuje trzy dekady innowacji na rynku druku w regionie EMEA. Producent szczególnie podkreśla przy tej okazji wprowadzenie w Europie pierwszej drukarki LED w 1989 roku i szeregu innych innowacji w branży. Patrząc w przyszłość firma kontynuuje strategię opartą na innowacjach przyciągających klientów końcowych. Rozwój ma bazować na silnej sieci europejskich partnerów handlowych oraz doświadczonym personelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-europe-swietuje-30-lat,23342,artykul.html

Uroczysta celebracja trzydziestolecia odbyła się w Atenach, gdzie zespół OKI miał okazję na nowo przeżyć 30 lat innowacji technologicznych Oki – od pierwszych drukarek Oki do ostatnich premier produktowych. Pracownikom, europejskich oddziałów OKI z 30 – letnim stażem przyznano specjalne okolicznościowe nagrody. Grecki partner OKI – CPI – został uhonorowany za swoje zaangażowanie i 25-letnią współpracę.

Dzisiaj OKI posiada oddziały w 23 krajach Europy, a dystrybutorów w 60 państwach w całym regionie EMEA. Pierwsze biuro w tym regionie powstało w 1984 roku w Niemczech, w Dusseldorfie. OKI Europe stało się pionierem w zakresie wielu nowatorskich rozwiązań w branży, budując przy tym silną renomę produktów oraz kształtując rynek technologii.

“Jesteśmy niezwykle dumni ze znaczącego wkładu Oki w rynek urządzeń drukujących, w regionie EMEA w ciągu ostatnich 30 lat, a także z najważniejszych technologicznych przełomów, których dokonaliśmy”, powiedział Terry Kawashima, dyrektor zarządzający OKI Europe Ltd. „Kontynuacja długoterminowego planu wdrażania innowacji oraz silnych relacji partnerskich w Europie była podstawą naszego sukcesu i niewątpliwie pomoże nam osiągnąć naszą wizję przyszłego rozwoju.”

Koniec lat osiemdziesiątych to okres stałego i stabilnego rozwoju serii drukarek igłowych SIDM, należących do najczęściej używanych i najbardziej popularnych technologii druku. Jednakże obserwowano także wyraźny wzrost zapotrzebowania na szybkie, ciche, wysokojakościowe drukarki dla nowej generacji pracowników biurowych, korzystających z komputerów. OKI odpowiedziało na tą potrzebę w 1989 roku, kiedy to na rynek europejski wprowadzono pierwsze drukarki biurowe w technologii LED - OL400 i OL800

Wchłonięcie firmy Technitron w 1990 roku – jednego z największych w Europie dystrybutorów – okazało się decydującym momentem dla organizacji w EMEA. Umożliwiło ono stworzenie sieci biur sprzedaży w Europie, wzrost gospodarczy w regionie oraz utworzenie podstaw dla dzisiejszego OKI Europe. Dzięki temu przejęciu grupa OKI Europe rozszerzyła swój zasięg geograficzny o filie sprzedaży Technitronu w siedmiu krajach – Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Danii, Norwegii, Szwecji oraz we Włoszech i w Niemczech, gdzie nastąpiło potrojenie sprzedaży drukarek.

Inne istotne etapy w 30-letniej historii OKI Europe to:

  • 1995: OKIPage 4w, najmniejsza na świecie drukarka, z mechanizmem transportu papieru mniejszym niż wymiary arkusza A4
  • 1998: OKIPage 8c, pierwsza cyfrowa, kolorowa drukarka od OKI w technologii LED z dwukrotnie większą prędkością drukowania niż u konkurencji
  • 1999: OKIFAX5750/5950 – pierwszy na świecie faks internetowy z dostępem do informacji w czasie rzeczywistym
  • 2003: Seria OKI C5000 – przełomowe portfolio drukarek kolorowych dla małych grup roboczych
  • 2004: Seria OKI C3000 – przynosząca europejskim użytkownikom szybki i niedrogi wydruk w kolorze
  • 2005: C5500 MFP - pierwsze na świecie kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 
  • 2006: C8600 – najmniejsza w Europie i najefektywniejsza kosztowo kolorowa drukarka A3, o połowę mniejsza i o połowę tańsza niż u konkurencji 
  • 2009: OKI Europe jako pierwsze w branży wprowadza trzyletnią gwarancję w standardzie 
  • 2012: C711WT and C920WT – pierwsze na świecie drukarki LED z białym tonerem
  • 2013: ES9541 – wprowadzenie pierwszej na rynku pięciotonerowej kolorowej drukarki A3 oraz serii OKI MB700/MC700 z wbudowaną otwartą platformą dla ulepszenia obiegu dokumentów, a także europejskiego programu od OKI - Smart Managed Document Solutions
  • 2014: uruchomienie programu partnerskiego Shinrai, pierwszego ogólnoeuropejskiego programu partnerskiego Oki.

“OKI posiada niebywały dorobek innowacji produktowych,” potwierdził Kawashima „Od zawsze stawialiśmy klienta na pierwszym miejscu w naszych planach, a także rozwijaliśmy takie rozwiązania, które pomagały w przezwyciężaniu problemów, z których istnienia użytkownik nawet nie zdawał sobie sprawy. Nasze najnowsze drukarki LED z białym tonerem oraz pięciotonerowa drukarka ES9541 są przykładem tego, jak ciągle staramy się być ponad oczekiwania naszych klientów” 

“W ciągu ostatnich 30 lat dedykowany zespół OKI Europe wraz z silną partnerską siecią dystrybutorów i resellerów pomógł firmie przezwyciężyć trudne chwile i rozwijać się, by mogła stać się ona liderem na rynku. Wprowadzanie w dalszym ciągu innowacji produktowych OKI jest kluczem do naszego trwałego sukcesu.”

Więcej informacji na temat 30-lecia innowacji OKI Europe, w tym okolicznościowy klip, przedstawiający historię w regionie EMEA, można znaleźć na stronie www.okieurope.com/30Years-Innovation


Źródło: OKI

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764