logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oktawave dostarczyła chmurę dla akcji marketingowej Coca-Cola w Europie

  PR 30.07.2014, przeczytano 955 razy

Coca-Cola i Lidl przeprowadziły na wybranych rynkach europejskich wspólną promocję konsumencką związaną z tegorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup w Brazylii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oktawave-dostarczyla-chmure-dla-akcji-marketingowej-coca-cola-w-europie,22290,artykul.html

Za zaprojektowanie i wdrożenie systemu rejestracji dla ośmiu krajów: Austrii, Chorwacji, Cypru, Grecji, Republiki Irlandii, Irlandii Północnej, Słowenii oraz Szwajcarii odpowiadała agencja K2, a zapewniającą wydajność oraz stabilność systemu platformę uruchomieniową dostarczyła polska chmura Oktawave.

Źródło: Oktawave

www.oktawave.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764