logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus Pen E-PL7 i niezwykła sztuka seryjnych selfies

  PR 28.08.2014, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

Znana blogerka, autorka serwisu mademoisellerobot.com, nazwała swojego PEN'a E-PL7 "najlepszym aparatem dla blogerów modowych". Wystarczy wziąć ten aparat do ręki i od razu wiadomo skąd ta opinia. Projektanci PEN'a najwyraźniej zauważyli coś, co umknęło uwadze projektantom innych marek: ludzie, którzy znają się na modzie nie mają ochoty nosić brzydkich, czarnych, plastikowych lustrzanek, które są kompletnie pozbawione stylu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-pen-e-pl7-i-niezwykla-sztuka-seryjnych-selfies,22463,artykul.html

Kiedy patrzą w lustro, chcą aby aparat pasował do ich stylizacji. A kiedy masz PEN'a E-PL7, nie potrzebujesz nawet lustra. Ekran LCD można obrócić w dół i do siebie tak, że z łatwością możemy zrobić jedno, lub nawet serię zdjęć selfies, bez ryzyka przysłonięcia obiektywu ręką. Tak naprawdę, żeby zrobić selfies nie musimy nawet trzymać aparatu, wystarczy, że mamy smartfona. E-PL7 bez wątpienia może być uznany za ikonę mody, a do tego jest tak łatwy w obsłudze jak telefon. Należy jednak pamiętać, że jest to przy tym doskonały, nowoczesny aparat z szerokim wyborem akcesoriów i dużymi możliwościami bezpośredniej obróbki zdjęć. Dostępny będzie w modnym, białym kolorze, klasycznym srebrnym oraz czarnym od drugiej połowy września 2014 roku, w cenie 2699 zł. Cena ta zawiera wysokiej jakości, płaski obiektyw zoom typu Pancake i aplikację OI.Share, która pozwala na kontrolę aparatu poprzez WiFi za pomocą smartfonów.


Doskonałe Selfies 

Aparat z wymienną optyką, który ma możliwość zdalnego wyzwolenia migawki za pomocą smartfona nie jest niczym nowym. Ale PEN E-PL7 daje dużo więcej. Bez podchodzenia do aparatu można zmieniać ustawienia zooma, korygować przysłonę i czas otwarcia migawki. Efekty tych działań można obserwować bezpośrednio na ekranie telefonu. Korzystając ze smartfona, można ustawić samowyzwalacz tak, aby wykonać szybką serię zdjęć w stylu paparazi, kilka zdjęć z różną ogniskową lub zwiększyć odstęp pomiędzy ujęciami, dając czas do zmiany pozy i zrobienia serii zdjęć, jak w budce ze zdjęciami. 

 


Odchylany, dotykowy ekran PEN'a jest idealny do klasycznych selfies, robionych z ręki. Kiedy odchylisz ekran w dół i obrócisz go do siebie, aparat automatycznie przejdzie w tryb „selfies”. Obiektyw zmieni ogniskową na szerszą, a 3-calowy ekran zamieni się w lusterko, z przyciskami do wyboru ustawień samowyzwalacza, trybu e-portret i wyzwalacza migawki. Niezależnie od tego, jak lekki jest aparat, trudno jest utrzymać go nieruchomo w jednej ręce przez dłuższą chwilę. W efekcie dostajemy poruszone, rozmazane zdjęcia. Aby temu zapobiec, Olympus wyposażył najnowszego PEN'a w swój, niezwykle skuteczny, 3-osiowy system stabilizacji obrazu, który zapobiega również rozmyciom wywołanym obracaniem aparatu.


Niezwykłe wrażenie

Każdy doskonały projekt zasługuje na odpowiednie towarzystwo, dlatego do nowego PEN'a Olympus oferuje szeroki wybór akcesoriów: etui w stylu retro, osłony obiektywów, paski - wszystko idealnie do siebie dopasowane i wykonane z prawdziwej skóry. Blogerka Anne-Kathrin Bieber, prowadząca serwis les-attitudies.com, podkreśla, że ten aparat, poza niezwykłym designem, oferuje coś więcej: "PEN jest doskonałą alternatywą dla cyfrowych lustrzanek i jest idealny dla takich ludzi jak ja". E-PL7 oferuje zdjęcia najwyższe jakości, nawet w słabych warunkach oświetleniowych, ponieważ zastosowano w nim rozwiązania technologiczne znane z wyższej serii OM-D. Jeśli dodamy do tego dużą ilość kreatywnych opcji, intuicyjną obsługę i łatwe publikowanie w sieci, to nie możemy się dziwić, że aparat ten zyskał uznanie specjalistów od mody. 

 


Nieograniczona kreatywność

Nic dziwnego, że łatwość obsługi i bezprzewodowa łączność zachwyciła blogosferę. Ale to nie wszystko, na co zwrócili uwagę: "Ten aparat to nieograniczona kombinacja ustawień, filtrów i kreatywnych możliwości zamknięta w lekkim, kompaktowym i łatwym w obsłudze urządzeniu" mówi Anne-Kathrin, której porady dotyczące stylu każdego miesiąca czytają tysiące internautów. Na przykład funkcja Live Guide, która z wykorzystaniem suwaków na ekranie LCD, poprowadzi Cię przez różne ustawienia, a efekty zobaczysz na podglądzie, jeszcze przed zrobieniem zdjęcia. Live Guide pozwala na łatwe osiągnięcie efektów, które nadają zdjęciu wyrafinowanego, profesjonalnego wyglądu - jak na przykład rozmycie tła. Zdjęcia, które są już zrobione, także można edytować bezpośrednio w aparacie. Olympus jest pionierem, jeśli chodzi o wyposażanie aparatów w zaawansowane możliwości edycji zdjęć. E-PL7 posiada 14 różnych filtrów artystycznych, w tym Vintage i Selektywny Kolor. Oba filtry mają możliwość korekcji ustawień tak, aby efekt końcowy w pełni odpowiadał naszej wizji i temu co chcemy osiągnąć. 

 


Łatwe publikowanie

Olympus OI.Share jest darmową aplikacją, która pozwala na proste i szybkie połączenia aparatu ze smartfonem poprzez WiFi. Dzięki temu możemy łatwo publikować nasze zdjęcia w sieci, pokazując je przyjaciołom i znajomym. Wszystko w dwóch prostych krokach. Krok numer 1 - wybierz funkcję na ekranie LCD. Krok nr 2 - zeskanuj kod QR swoim smartfonem. To wszystko. Możesz teraz publikować zdjęcia na ulubionych portalach bezpośrednio z aparatu.

 


Nowy PEN E-PL7 z atrakcyjną, wyraźną fakturą na przodzie metalowego korpusu, jest dowodem na to, że nie potrzeba nieporęcznych, brzydkich, cyfrowych lustrzanek, aby robić profesjonalnej jakości zdjęcia i jednocześnie manifestować swój styl. 

Aparat, zapakowany w eleganckie opakowanie, w sprzedaży dostępny będzie od drugiej połowy wrześnie, w cenie 2699 zł (w wersji z obiektywem EZ-M1442)

* odpowiednik 35mm.


Główne cechy E-PL7:

  • Doskonale zaprojektowany, z designem w stylu retro, lekki aparat kompaktowy z pełnym metalowym wykończeniem
  • Zaprojektowany, aby ułatwić robienie selfies 
  • Zdalna kontrola i podgląd na ekranie smartfona 
  • Duży, odchylany i odwracany, dotykowy ekran LCD dużej rozdzielczości 
  • Automatyczny tryb ‘selfie’: szeroki kąt obiektywu i tryb „Portret”
  • 14 Filtrów dodających zdjęciom artystycznego wyrazu
  • Wbudowane WiFi, pozwalające na publikowanie zdjęć w sieci za pośrednictwem telefonu i aplikacji OI.Share

Inne cechy:

  • Live Guide pomagający na żywo w wyborze odpowiednich ustawień
  • Szeroki wybór dodatków, obiektywów oraz akcesoria podwodne
  • Wyposażony w płaski obiektyw 14-42mm 1:3.5-5.6 EZ 
  • Najwyższa jakość zdjęć dzięki sensorowi Live MOS 16,1 Megapikseli i procesorowi obrazu TruePic VII
  • Szybki AF I szybki start aparatu


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764