logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Online Visual System: zdalny monitoring reklamy świetlnej

  PR 22.04.2013, przeczytano 1576 razy
ilustracjastrzałka

Online Visual System (OVS) to system zdalnego monitorowania świetlnej identyfikacji wizualnej, który został opracowany przez specjalistów z firmy Vivenge w ramach prac badawczo-rozwojowych, we współpracy z Wydziałem Elektrycznym Politechniki Warszawskiej. Specjalne oprogramowanie softwarowe umożliwia obserwację obrandowania placówek (banków, sklepów, restauracji, stacji benzynowych itp.) 24h na dobę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/online-visual-system%3A-zdalny-monitoring-reklamy-swietlnej,18519,artykul.html

Jak to działa

Program działa na podobnej zasadzie jak system monitorowania ulic – dzięki wdrożonym rozwiązaniom przesyła dane o uszkodzeniach w oznakowaniu zewnętrznym danej placówki (usterki oświetleniowe, pęknięcia, uszkodzenia).

Podczas montażu oznakowania placówki, instalowany jest sprzęt nawigacyjny, przekazujący do systemu współrzędne lokalizacji. Monter kalibruje urządzenia pod kątem pola widzenia poszczególnych obiektywów, a także wprowadza dystans, jaki dzieli urządzenie monitorujące od urządzenia monitorowanego.

Po zamontowaniu osprzętu i oznakowania danego obiektu, wykonuje się zdjęcie wzorcowe (dzienne i nocne), które jest wyznacznikiem jakości identyfikacji wizualnej. Online Visual System samodzielnie i regularnie wykonuje zdjęcia, (w dzień i w nocy), dokonując porównania z materiałem wzorcowym, sporządzonym po instalacji oznakowania, które znajduje się w systemie.

Jeżeli program wykryje zmiany pomiędzy stanem pierwotnym a stanem obecnym - przesyłany jest komunikat do administratora systemu, który w przypadku wątpliwości, pobiera dodatkowy materiał z systemu w celu sprawdzenia uszkodzenia. Na jego podstawie identyfikuje problem oraz podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu.

Dodatkowe atuty

Jedną z wielu zalet OVS jest fakt, że system ma możliwość dokonywania wybiórczej analizy stanu oznakowania reklamowego pod kątem miast, regionów, czy nawet samych klientów. Zdjęcia wysyłane do głównego operatora są posortowane chronologicznie i przekazywane w trybie natychmiastowym, co pozwala na sprawny monitoring zdarzeń, również w przypadku systemów obejmujących setki kamer. Dane sporządzone przez OVS są przekazywane do  głównego komputera, a na ich podstawie generowane są raporty zdarzeniowe, które przyczyniają się do tego, że usługi serwisowe stają się bardziej ekonomiczne, a wykorzystanie pracy ekip remontowych dużo wydajniejsze.

Dodatkową opcją systemu, jest dedykowana dla większych sieci (posiadających dużą ilość placówek) możliwość sprawdzenia stanu oznakowania wybranych obiektów, a także sporządzania raportów ze stanu oznakowania każdej poszczególnej placówki. 

Online Visual System charakteryzuje nieprzerwane działanie 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Wszystkie zdarzenia, jakie rejestrują kamery są archiwizowane, dlatego w przypadku nieszczęśliwych zdarzeń, np. aktu wandalizmu, cała sytuacja zostanie zarejestrowana i przechowana w systemie. Ponadto działanie systemu w praktyce obniża koszty pogwarancyjnych usług serwisowych, oraz umożliwia rejestrację pracy ekip montażowych.

Obecnie oprogramowanie Online Visual System jest w fazie testów. Firma Vivenge planuje uruchomienie systemu z końcem 2013 roku.

Źródło: Grupa Vivenge

www.vivenge.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764