logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH magazine na Targach Packaging Innovations

  PR 15.04.2015, przeczytano 1126 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 800 osób odwiedziło stoisko OOH magazine podczas targów Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 9-10 kwietnia w Warszawie. Duże zainteresowanie OOH magazine zapewnił pierwszy branżowy Raport poświęcony rynkowi Opakowań&Etykiet, jak również dokładnie stargetowana oferta wydawnicza. Hitem targów okazała się także torba OOH magazine "SZEF SZEFÓW" wyprodukowana przez firmę AWIH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-magazine-na-targach-packaging-innovations,24558,artykul.html

Aktualne wydanie, mające swoją premierę właśnie na targach Packaging Innovations, to szerokie kompendium wiedzy z branży opakowań i etykiet, a także prawdziwy niezbędnik dla każdego marketingowca – komplet informacji i merytorycznych artykułów dotyczących marketingu, sprzedaży, gadżetów reklamowych, materiałów POS i druku. Drugą propozycją OOH magazine jest natomiast zestawienie mediów i maszyn dla szerokiego segmentu poligrafii reklamowej i opakowań.

- Jako jedyne wydawnictwo na rynku posiadamy konkretnie stargetowaną ofertę dla określonych grup docelowych. Klient końcowy otrzymuje gazetę, w której treść merytoryczna odpowiada na jego określone potrzeby. Przedstawiciel branży poligraficznej i producent opakowań otrzymuje natomiast branżowe kompendium z mediami i maszynami, które jest niezbędne podczas poszukiwania inspiracji np. do poszerzenia swojego parku maszynowego – mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine. - Łączenie w jednym wydawnictwie opakowań z maszynami nie jest dobrym pomysłem. Z punktu widzenia wydawnictwa jest to nieskuteczne, a dla czytelnika – mylące – dodaje Monika Opałka.

Raport miał duże wsparcie marketingowe w postaci gadżetów reklamowych z logo OOH magazine i konferencji PACK TRENDS. Wspomniane torby wykonane przez firmę AWIH zrobiły na targach prawdziwą furorę, strzałem w dziesiątkę okazały się również napoje energetyczne wykonane przez Fresh Drink oraz chusteczki odświeżające w wersji białej i zielonej od producenta gadżetów reklamowych – firmy Capira. Zainteresowanie wzbudziły także kolorowe, designerskie długopisy Premec Chalk dostarczone przez Expen i kubki wykonane przez firmę Avant. Najprostsze rozwiązania są najlepsze – dlatego obrandowane logiem OOH magazine jabłka znikały w mgnieniu oka - za wykonanie naklejek odpowiedzialna jest firma 12M, podobnie jak czekoladki wykonane przez Norwoks.

Liczne spotkania i rozmowy podczas targów już zaowocowały kontaktami i ofertami współpracy, event był również doskonałą okazją do zaproszenia na wrześniowy Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań.

OOH magazine można pobrać TUTAJ.(pdf)

Raport Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać TUTAJ. (pdf)

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764