logo
Polska reklama i poligrafiaPolska reklama i poligrafia
Portfolio: Salonowa jakość w kampanii TRESemmé

Portfolio: Salonowa jakość w kampanii TRESemmé

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Rogalik na drogę w kampanii 7Days

Rogalik na drogę w kampanii 7Days

Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp

Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp

Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard

Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard

Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki

Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki

Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan

Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan

NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras

NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras


ŚWIAT MEDIÓW

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski

Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję

Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję

Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych

Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych

Forbes Women obchodzi 5. urodziny

Forbes Women obchodzi 5. urodziny

Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta

Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta


Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...

Opis: Firma Built to agencja reklamowa, która oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu i reklamy dla różnych branż. Nasz zespół specjalistów zajmuje się projektowaniem stron internetowych, identyfikacją wizualną, kampaniami reklamowymi oraz innymi usługami.

http://built.com.pl | Dodano: 04.04.2024, Wejść:  133 
Kategoria: Usługi - Różne Agencje reklamowe
Opis: Kompleksowa oferta podłoży do reklamy, druku wielkoformatowego i komunikacji wizualnej wraz z usługą cięcia i optymalizacji rozkroju płyt z tworzyw sztucznych. Zapewniamy wysokie stany magazynowe, realizację dostaw w ciągu 24h w dowolne miejsce w kraju, a na terenie Warszawy nawet w dniu zamówienia. Ecco Plus Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku poligraficznym jako dystrybutor papieru i podłoży do druku, a także materiałów opakowaniowych i surowców do produkcji opakowań.

https://eccoplus.pl/ | Dodano: 04.04.2024, Wejść:  136 
Kategoria: Dostawcy Folie, flagi, banery, tkaniny, tworzywa sztuczne
Opis: W Irbox produkujemy pudełka produktowe na zamówienie, opakowania kartonowe ma wymiar, teczki reklamowe, torby papierowe z nadrukiem oraz inne materiały promocyjne, reklamowe i POS. Naszą specjalnością są pudełka z wieczkiem, magnetyczne, wysuwane, składane, ale jesteśmy w stanie wykonać prawie każde nietypowe pudełko. Zapraszamy do współpracy producentów i dystrybutorów.

https://www.producentopakowan.com | Dodano: 22.02.2024, Wejść:  469 
Kategoria: Usługi - Poligrafia i DTP Różne
Opis: Zajmujemy się drukiem i reklamą od wielu lat. Projektujemy, drukujemy i montujemy. Drukarnia oferuje druk cyfrowy i wielkoformatowy. Wizytówki, foldery, zaproszenia, książki, naklejki, etykiety, banery, fototapety, zdjęcia, również upominki firmowe, gadżety i kalendarze firmowe. Reklamy zewnętrzne, tablice informacyjne i dojazdowe, pylony, kasetony, litery ozdobne, szyldy reklamowe, oznakowanie firm, reklamy świetlne, fototapety, oklejanie drzwi, okien, szyb. Doświadczeni handlowcy pomogą dobrać odpowiednią technikę i materiały.

https://harbor.com.pl | Dodano: 22.02.2024, Wejść:  424 
Kategoria: Usługi - Poligrafia i DTP Druk wielkoformatowy
Opis: Nasze studio reklamy to kreatywna przestrzeń, w której przeradzają się pomysły w nowoczesne i responsywne strony internetowe oraz sklepy online. Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych, tworzeniu identyfikacji wizualnej firm oraz dostarczaniu projektów graficznych.

http://www.happyjacky.com | Dodano: 22.02.2024, Wejść:  422 
Kategoria: Usługi - Różne Agencje reklamowe
Opis: Oklejaj.pl to sklep internetowy, drukarnia specjalizująca się w różnorodnych produktach drukowanych. Nasza oferta obejmuje naklejki, fototapety oraz maty magnetyczne, które są dostępne dla naszych klientów. Jesteśmy gotowi sprostać wymaganiom różnorodnych projektów i urozmaicić przestrzeń, zarówno domową, jak i biznesową.

http://oklejaj.pl | Dodano: 13.01.2024, Wejść:  702 
Kategoria: Usługi - Poligrafia i DTP Różne
Opis: Blueorb to firma łącząca drukarnię z agencją reklamową. Specjalizujemy się w projektowaniu graficznym, druku wielkoformatowym. Dodatkowo, zajmujemy się brandingiem, pomagając w wyeksponowaniu marki i budowaniu spójnego wizerunku firmy. Jesteśmy partnerem gotowym wesprzeć w każdym etapie realizacji projektów graficznych i reklamowych.

http://blueorb.pl | Dodano: 13.01.2024, Wejść:  676 
Kategoria: Usługi - Różne Agencje reklamowe
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764