logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OS3 stworzy strategię komunikacji dla Furby Boom

  PR 01.09.2014, przeczytano 932 razy

OS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej dla nowej, interaktywnej zabawki Furby Boom firmy Hasbro. Agencja w ramach launchu jest odpowiedzialna za stworzenie długofalowego konceptu komunikacji oraz kompleksowe działania online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/os3-stworzy-strategie-komunikacji-dla-furby-boom,22484,artykul.html

OS3 zajmie się rozbudowaniem istniejącego serwisu internetowego www.Furby.pl. Jego kluczowym elementem będą tworzone przez agencję aplikacje konkursowe oraz gry. Ponadto zostaną poprowadzone działania w mediach społecznościowych, uwzględniające Facebooka i NK.pl. Projekt zostanie wsparty trzyetapową kampanią online oraz w TV.

Działania online ruszą 25 sierpnia br. Zostaną one zintegrowane z ATL-em, za który odpowiada dom mediowy OMD.

OS3 współpracuje z Hasbro Polska od dziewięciu lat. Agencja prowadzi takie brandy jak Furby, Monopoly, My Little Pony Equestria Girls, Nerf, Littlest Pet Shop, Play-Doh, Transformers.

Źródło: OS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764