logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

P.R.E.S.C.O. z agencją Practum Consulting

  PR 07.05.2013, przeczytano 922 razy

Spółka P.R.E.S.C.O. działająca na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, podpisała umowę o współpracy z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić na rzecz P.R.E.S.C.O. działania z zakresu PR korporacyjnego, w tym zajmie się obsługą biura prasowego spółki. Agencja wesprze też P.R.E.S.C.O. w komunikacji z rynkiem kapitałowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/p.r.e.s.c.o.-z-agencja-practum-consulting,18635,artykul.html

- P.R.E.S.C.O. to firma, która cały czas prężnie się rozwija. Notujemy dynamiczny wzrost wyników finansowych i wyróżniamy się niezmiennie wysokimi wskaźnikami rentowności. Dzięki efektywnemu zarządzaniu, wysokim standardom współpracy z osobami zadłużonymi i unikatowemu systemowi informatycznemu umożliwiającemu automatyzację procesów operacyjnych obecnie znajdujemy się w czołówce spółek inwestujących w wierzytelności w Polsce i z roku na rok stajemy się coraz silniejsi. Nie spoczywamy jednak na laurach i dalej pracujemy nad budowaniem wartości spółki, zarówno w oczach klientów jak i inwestorów. Zdajemy sobie sprawę, jak pomocna w tym zakresie jest przejrzysta i rzetelna komunikacja z otoczeniem, co chcemy realizować właśnie przy profesjonalnym wsparciu Practum – mówi Katarzyna Galant, dyrektor działu komunikacji P.R.E.S.C.O. GROUP S.A.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764