logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Packaging Innovations: Strefa Studenta pod patronatem Signs.pl

   17.02.2015, przeczytano 1402 razy
ilustracja

Organizatorzy po raz kolejny zapraszają do konkursu Strefa Studenta podczas Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, największych targów opakowań w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku konkurs odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/packaging-innovations%3A-strefa-studenta-pod-patronatem-signs.pl,23965,artykul.html

Czym jest Strefa Studenta?

Wszystko rozpoczyna się od konkursu na profilu Facebook targów Packaging Innovations (szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie www.packaginginnovations.pl/strefa-studenta.html). Osoby z największą ilością głosów uzyskanych w ramach konkursu zapraszane są do Strefy Studenta – czyli przestrzeni wystawienniczej w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.

To właśnie tu studenci mają zapewnione stoiska wystawiennicze, na których prezentują prototypy opakowań swojego projektu.

Do kogo kierowana jest Strefa Studenta?

Do udziału w konkursie zapraszamy studentów (osoby do 26 roku  życia, niezwiązane zawodowo z firmami zajmującymi się projektowaniem opakowań lub też z produkcją opakowań).

Zasady uczestnictwa:

1. Od 1 lutego do 15 marca 2015 należy nadsyłać zgłoszenie (zgłoszenie do pobrania na stronie www.packaginginnovations.pl/strefa-studenta.html) na adres goscianska(at)targi.krakow.pl
2. Od 16 marca do 22 marca 2015 r. odbędzie się głosowanie na profilu Facebook targów Packaging Innovations www.facebook.com/pi.warsaw na najciekawsze projekty.
3. 23 marca 2015 r. wyłonione zostaną 3 prace, które uzyskają najwyższą liczbę głosów.
4. Projektanci wybranych większością głosów prac uzyskają możliwość prezentacji swoich projektów podczas targów Packaging Innovations w dniach 09-10 kwietnia 2015 r. w Warszawie.

Strefa Studenta to szansa dla młodych projektantów, ponieważ w trakcie targów mogą oni poznać kluczowe osoby z branży i nawiązać cenne kontakty. Udział w Strefie Studenta owocuje przyszłymi ofertami pracy lub staży co potwierdzają słowa uczestników minionych edycji:

Udział w targach był bardzo ciekawym doświadczeniem, miałam okazję poznać rynek opakowań, porozmawiać z producentami, jak i z odbiorcami. Nasze stoisko i projekty cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wiele osób dziwiło się dlaczego nasze projekty nie są w sprzedaży, więc był to dla nas wyraźny sygnał że to co robimy jest dobre i potrzebne.” - Alicja Wańczyk

Myślę, że Strefa Studenta na targach Packaging Innovations jest bardzo pomocna dla studentów i gdyby jej zabrakło to byłaby duża szkoda. Dzięki targom dostałam też ostatnio zlecenie od jednej z firm, która odwiedziła targi. Także udział zdecydowanie procentuje.” - Magdalena Witkowicz

Źródło: easyFairs / Targi w Krakowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764