logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pan Zygmunt czeka na ogłoszenie w nowej kampanii reklamowej serwisu OLX.pl

  PR 15.09.2014, przeczytano 3222 razy
ilustracjastrzałka

Największy w Polsce serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl startuje z nową kampanią reklamową o charakterze wizerunkowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pan-zygmunt-czeka-na-ogloszenie-w-nowej-kampanii-reklamowej-serwisu-olx.pl,22610,artykul.html

Trzy 30-sekundowe wersje filmowych spotów opowiadają historie osób, które w nagłych życiowych sytuacjach szukają rozwiązań swoich problemów poprzez zakup używanych rzeczy w serwisie OLX.pl. Pełne humoru scenariusze zaskakują pointą, jednak sytuacje które przedstawiają, są jak najbardziej realne i codzienne: poszukiwanie dużych i mocnych głośników, wygodnego wózka na wyprawę z dzieckiem czy roweru na niespodziewaną randkę. Mottem kampanii jest przekaz “Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”.

- Z serwisu OLX.pl korzysta niemal 7 mln* użytkowników miesięcznie. Wciąż jednak jest wiele osób, które nie pamiętają, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym – i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu. Wciąż rosnące  statystyki korzystania z OLX.pl pokazują, że można u nas znaleźć i sprzedać praktycznie wszystko. A mobilna wersja serwisu dostępna na każdym typie telefonu tylko ułatwia efektywne korzystanie – podkreśla Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu OLX.pl.

Kampania rozpoczęła się 15 września br. i potrwa przez 6 tygodni. W pierwszym etapie obejmie telewizję, radio oraz internet. Spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1 i 2, TVN i Polsat) oraz w stacjach tematycznych m.in TVN24, TVP Seriale, TVP ABC, Polsat Kids, TVN mix kids itd. W radio kampania pojawi się m.in na antenie RMF oraz ZET. Szczególnie intensywne działania obejmą internet – na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe, zaś na Onet, o2 czy gazeta.pl – kreacje display.


W drugim etapie kampanii - od października – kampania rozszerzona zostanie o działania outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Reklamy będą obecne na citylightach oraz pojazdach komunikacji miejskiej (zewnętrzne oklejenie tramwajów i autobusów i naklejki na oparciach siedzeń).
 
Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Univeral McCann.

Źródło: OLX.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764