logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panaceum jako nowy klient click community

  PR 02.07.2015, przeczytano 1421 razy
ilustracjastrzałka

Agencja social media click community zaczęła współpracę z siecią aptek Panaceum. Jej zadaniem będzie kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panaceum-jako-nowy-klient-click-community,25335,artykul.html

Dzięki połączeniu sił dywizji click community i click commerce powstanie również nowoczesna apteka internetowa. Stworzenie platformy iPanaceum, wdrożenie nowoczesnego systemu CRM edrone oraz całościowa obsługa komunikacji w mediach społecznościowych to początek zintegrowanych działań grupy.

Panaceum to sieć aptek, która istnieje na rynku od 22 lat i posiada w całości polski kapitał. Wykorzystując bogate doświadczenie chce zadbać o świadomość ludzi dotyczącą odpowiedniego wykorzystywania leków i suplementów w codziennej diecie.

“Działania w social media skupiają się na budowaniu zaangażowanej społeczności cechującej się zdrowym podejściem do życia” - mówi Anna Ledwoń Creative Director w click community.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764