logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic rozbudowuje ofertę projektorów krótkoogniskowych

  PR 22.07.2014, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował cztery krótkoogniskowe projektory z linii PT-TW341R. Urządzenia, wyświetlające obraz o wysokiej jasności, zostały zaprojektowane z myślą o pracy w salach konferencyjnych czy wykładowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-rozbudowuje-oferte-projektorow-krotkoogniskowych,22235,artykul.html

Projektory pozwalają na wyświetlanie obrazu o jasności sięgającej 3500 lumenów. Ponadto nową linię urządzeń wyróżnia wysoki współczynnik kontrastu na poziomie 5.000:1, a także cykl wymiany lampy wynoszący nawet do 8000 godzin.

Urządzenia wyposażono w funkcję Daylight View Lite, która zapewnia pełną kontrolę nad jasnością obrazu nawet w silnie nasłonecznionych pomieszczeniach. Projektory z serii PT-TW341R są także w stanie wyświetlić duży obraz, nie powodując rzucania cienia przez prezentera i nie oślepiając go światłem pracującej lampy.

Model PT-TW341R został wyposażony w tryb interaktywny, dający dwóm osobom jednocześnie możliwość pisania bezpośrednio na wyświetlanej prezentacji za pomocą elektronicznego pióra lub wskaźnika.

Ponadto nowa linia projektorów oferuje funkcję korekcji perspektywy w pionie i poziomie (ang. Corner Keystone), a także obrazu w przypadku wyświetlania materiałów na zakrzywionych powierzchniach. Co więcej, wszystkie modele mają wbudowany 10-watowy głośnik, funkcję Direct Power OFF, zapewniającą kontynuację chłodzenia lampy po nagłym odcięciu zasilania oraz opcję Memory Viewer, która pozwala na prezentację obrazu bezpośrednio z pamięci przenośnych USB bez użycia komputera.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764