logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panorama Hoteli – nowy serwis z porównywarką cen noclegów

  PR 22.04.2015, przeczytano 969 razy

Na polskim rynku zadebiutował nowy serwis internetowy Panorama Hoteli, dostępny pod domeną hotele.pf.pl. Projekt powstał we współpracy Eniro Polska, właściciela wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl i firmy HotelsCombined – światowego lidera w porównywaniu cen noclegów. Serwis Panorama Hoteli jest zintegrowany z wyszukiwarką panoramafirm.pl i uzupełnienia ofertę w zakresie lokalnego wyszukiwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panorama-hoteli--nowy-serwis-z-porownywarka-cen-noclegow,24631,artykul.html

Panorama Hoteli (hotele.pf.pl) to bezpłatny serwis internetowy, w którym użytkownicy mogą wyszukać, porównać i rezerwować noclegi w hotelach w najlepszej cenie na całym świecie. W Panoramie Hoteli można rezerwować zarówno pokoje w hotelach należących do największych sieci hotelarskich (takich jak np.: Best Western, Mercury, Hilton, Holiday Inn, Golden Tulip, Mariott) oraz tych, które są obecne w systemach rezerwacyjnych (np. booking.com, agoda.com., hotels.com), jak i w hostelach. Dzięki nowemu serwisowi w jednym szybkim i prostym wyszukiwaniu można znaleźć najlepsze oferty noclegów z największych serwisów rezerwacyjnych i porównać ceny. Korzystanie z serwisu Panorama Hoteli jest w 100% bezpłatne. Ceny, które są widoczne na stronie hotele.pf.pl, zawierają wszystkie podatki, które należy wziąć pod uwagę przy porównywaniu ofert z różnych stron rezerwacyjnych. Rezerwacji hotelu dokonuje się już po przejściu na witrynę dostawcy.

Coraz więcej osób organizuje wyjazdy krajowe i zagraniczne na własną rękę i poszukuje istotnych informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, które w znaczący sposób ułatwiają nam życie i pozwalają zaoszczędzić czas. Dokonując wyboru noclegu podróżnicy korzystają najczęściej z porównywarek systemów rezerwacyjnych.

„Wprowadzenie na rynek serwisu Panorama Hoteli to kolejny element transformacji biznesu jaki zachodzi w naszej firmie. W tym roku po raz pierwszy 100% przychodów Eniro Polska będzie pochodzić wyłącznie z produktów cyfrowych, a będąc liderem wśród wyszukiwarek lokalnych stale inwestujemy w rozwój produktów internetowych i mobilnych, tym samym dostosowując się do potrzeb wymagającego rynku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników i reklamodawców, podjęliśmy decyzję biznesową o rozszerzeniu portfolio usług o platformę rezerwacji hoteli. Dzięki współpracy z firmą HotelsCombined użytkownicy Panoramy Firm i Panoramy Hoteli będą mogli zarezerwować hotel w wymarzonej lokalizacji w najlepszej cenie nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. Ponad 800.000 hoteli na całym świecie w zasięgu ręki. W ten sposób przybliżamy użytkowników do dokonania realnego zakupu usługi.” - mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Eniro Polska. Dzięki niej użytkownicy Panoramy Hoteli będą mieć możliwość wyszukiwania i porównywania cen za noclegi i rezerwacji noclegów oszczędzając jednocześnie czas i pieniądze. Panorama Hoteli zaoferuje możliwie najwygodniejszą usługę wyszukiwania noclegu spośród 800 000 obiektów noclegowych z całego świata zarówno dla użytkowników urządzeń stacjonarnych jak i mobilnych.” – mówi Łukasz Michta, Menedżer ds. Rozwoju Polska, Czechy - HotelsCombined.

Źródło: Eniro Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764