logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PARP diagnozuje polski design

   16.01.2015, przeczytano 1222 razy
ilustracjastrzałka

PARP zaprasza do udziału w największym badaniu dotyczącym designu w Polsce. Projekt badawczy Diagnoza stanu design w Polsce – ewaluacja zapotrzebowania na wsparcie w zakresie design-u jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/parp-diagnozuje-polski-design,23670,artykul.html

Celem badania jest dostarczenie wiedzy dotyczącej następujących zagadnień:

  • charakterystyki rynku design-u w Polsce oraz trendów z nim związanych;
  • praktyk związanych z wykorzystaniem design-u w polskich przedsiębiorstwach (w tym: rozpowszechnienia design-u, form design-u, funkcji design-u, zasad doboru wykonawców świadczących usługi w obszarze design-u);
  • korzyści dostarczanych przedsiębiorstwom przez design;
  • barier rozwoju oraz wykorzystania design-u w Polsce.


Pozyskanie ww. informacji - służących ocenie praktyk w obszarze wdrażania design-u w polskich firmach - zostanie przeprowadzone w oparciu o doświadczenie, opinie i poglądy:

  • przedsiębiorców;
  • projektantów, przedstawicieli biur projektowych, design menedżerów;
  • audytorów realizujących audyty design-u;
  • blogerów i dziennikarzy branżowych;
  • przedstawicieli instytucji naukowych oraz instytucji otoczenia biznesu dedykowanych design-owi, stowarzyszeń branżowych projektantów, instytucji publicznych dedykowanych upowszechnianiu i rozwojowi design-u w Polsce.


oraz analizę materiałów zastanych.

Zgromadzona wiedza stanowić będzie podstawę do wypracowania rekomendacji, mających na celu wskazanie pożądanych form i kierunków interwencji publicznych związanych z upowszechnianiem i wpieraniem rozwoju design-u w działalności polskich przedsiębiorstw.

Źródło: badania.parp.gov.pl/design

STGU, PARP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764