logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips 276E6ADSS: monitor z technologią kropki kwantowej

  PR 15.03.2016, przeczytano 1450 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, przedstawia pierwszy na świecie monitor wykorzystujący technologię kropki kwantowej. Ekran zapewnia profesjonalną jakość w zakresie żywych i realistycznych kolorów oraz wierne odwzorowanie szerokiej palety barw. Zużywa 25% mniej energii niż inne monitory o podobnych parametrach, wzbogaca wystrój eleganckim designem i jest dostępny w przystępnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-276e6adss%3A-monitor-z-technologia-kropki-kwantowej-,27834,artykul.html

27-calowy model PHILIPS 276E6ADSS z serii E-line, został wyposażony w zaawansowaną technologię kropki kwantowej, zapewniającą intensywną i naturalną paletę barw. Profesjonalną jakość w zakresie odwzorowania kolorów gwarantuje pokrycie 99% przestrzeni barw Adobe RGB oraz 100% NTSC.

Technologia kropki kwantowej – gwarancja najwyższej jakości kolorów

Innowacyjna nanokrystaliczna technologia wytwarza niezwykle nasyconą paletę barw oraz pozwala na uzyskanie większej liczby odwzorowanych kolorów, ponad 30% więcej niż w tradycyjnych ekranach LED. Model kosztuje zaledwie ułamek kwoty, jaką trzeba zapłacić za wyświetlacz o podobnych parametrach w zakresie odwzorowania barw. Ponadto monitor wykorzystuje 25% mniej energii niż inne tego typu modele, co również pozwala na oszczędności w budżecie domowym lub biurowym.

W tradycyjnych wyświetlaczach LCD istnieje rozwarstwienie pomiędzy kanałami RGB, które bezpośrednio wpływa na pokrycie ekranu gamą kolorów. Technologia kropki kwantowej pozwala osiągnąć wyraziste rozróżnienie kanałów, zapewniając użytkownikowi spójne i żywe kolory - komentuje Artem Khomenko, Product Manager monitorów Philips na terenie Europy.

Wierne odwzorowanie barw z pewnością docenią profesjonaliści, jak i użytkownicy domowi. Bardzo szeroki gamut barwowy spełni oczekiwania projektantów, miłośników kina oraz wszystkich użytkowników, którym zależy na osiągnięciu świetnej reprodukcji kolorów.

Moc parametrów

Monitor wyświetla rozdzielczość Full HD (1920 x 1080) oraz jest wyposażony w matrycę IPS-ADS, którą charakteryzuje wysoka klarowność barw. PHILIPS 276E6ADSS wyświetla szerokie kąty widzenia obrazu wynoszące 178° w pionie i poziomie. Model wyposażono w szereg technologii, które są dopełnieniem wysokiej jakości obrazu, wzmacniając kontrast i jasność kolorów. SmartImage Lite analizuje zawartość ekranu, dynamicznie poprawia kontrast, nasycenie i ostrość obrazu, w zależności od wyświetlanej treści. SmartControl Lite to szybki i prosty sposób na precyzyjne dostrajanie parametrów monitora, dzięki oprogramowaniu sterującemu z poziomu systemu operacyjnego. SmartContrast automatycznie dostosowuje kolor, kontrast oraz intensywność podświetlenia, wzbogacając wrażenia wizualne. SmartResponse zapewnia 5-milisekundowy czas reakcji, który jest szczególnym atutem w dynamicznych grach.

Cennym walorem monitora jest złącze MHL, pozwalające na proste podłączenie urządzeń mobilnych do wyświetlacza. Umożliwi to korzystanie z ich treści na znacznie większym ekranie w rozdzielczości Full HD z doskonałym dźwiękiem, zagwarantowanym przez wbudowane głośniki, przy jednoczesnym ładowaniu podłączonych urządzeń mobilnych.

Elegancki design

W warunkach domowych monitor powinien dobrze prezentować się zarówno podczas użytkowania, jak i w stanie spoczynku. Eleganckie, białe wykończenie i srebrna podstawa będą stanowiły stylowe uzupełnienie niemal każdego wnętrza.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora wynosi 1399 zł. Urządzenia objęte są trzyletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764