logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP bada postrzeganie artykułów promocyjnych

  PR 11.12.2012, przeczytano 1035 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania POSTRZEGANIA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH JAKO NOŚNIKA REKLAMY. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% marketerów uważa artykuły promocyjne za skuteczne narzędzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-bada-postrzeganie-artykulow-promocyjnych,17464,artykul.html

Badanie skierowane jest do klientów końcowych, w szczególności pracowników działów marketingów zarówno dużych korporacji, jak również małych i średnich przedsiębiorstw. Resp

- II edycja badania ma dać nam jasny obraz jak postrzegane są artykuły promocyjne dla osób decydujących o wydatkach marketingu w Polsce. Dodatkowo pozwoli nam poznać prognozy wydatków na reklamę BTL w 2013 roku, czy też jaki gadżet chcieliby otrzymać sami respondenci – mówi Tomasz Chwiłowicz, wiceprezes PIAP.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku 2013 r. Badanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem systemu ankietowego Paxonta.com

Źródło: PIAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764