logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP podsumowuje targi Remadays 2014

  PR 11.02.2014, przeczytano 3179 razy
ilustracjastrzałka

14m2 stoiska, ponad 500 gości targowych, 3700 rozdystrybuowanych katalogów PIAP 2014, nowi Członkowie PIAP, Wieczór Branżowy PIAP zakończony wielkim sukcesem. Tak w liczbach Polska Izba Artykułów Promocyjnych podsumowuje jubileuszową już X- edycję targów RemaDays 2014.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-podsumowuje-targi-remadays-2014,20868,artykul.html

Sukces zrzeszającego liderów rynku artykułów promocyjnych Stowarzyszenie przerósł wszystkie oczekiwania. Targi stały się  doskonałą okazją do spotkań z Członkami PIAP, partnerami oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi działaniami Izby. Na stoisku PIAP promowano i rozdystrybuowano aż 3700 sztuk katalogu PIAP 2014, który jest doskonałym narzędziem pracy dla pracowników działów marketingu, agencji reklamowych i innych instytucji. Katalog PIAP 2014 powstał w  wersji polsko-angielskiej z uwagi na coraz większe zainteresowanie nim  kontrahentów zagranicznych.

Firmy Członkowskie PIAP otrzymują coraz więcej zapytań ofertowych , które napływają dzięki informacjom zawartym w Almanachu PIAP. Takie informacje docierają do nas bezpośrednio od Członków PIAP, co nas niezmiernie cieszy. Firmy Członkowskie PIAP otrzymują również zapytania ofertowe od zagranicznych kontrahentów, co jest efektem uczestnictwa i promocji PIAP na targach PSI w Dusseldorfie, które odbyły się w styczniu br.- mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP .

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2014 firmy Członkowskie PIAP: Artystik Poland Group, Angels Advertising Ideas, Altivo, AWIH, Easy Gifts, Macma Polska, Maxim, Prażmowscy, Ritter Pen, United Brands Poland ( Ivory) przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2014.

W trakcie targów RemaDays 2014 Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz czwarty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała  a spotkanie stało się idealnym rozwiązaniem umożliwiającym integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się 6.02.2014 w warszawskiej Restauracji Duchnicka Wine&Food. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Axpol Trading, Europapier-Impap, Inspirion Polska, CiTRON, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland ,United Brands Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers & Sons. Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP już wkrótce .

W trakcie targów odbył się również Wieczór Wystawców RemaDays 2014.
Podczas wieczoru wystawców RemaDays 2014 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2014.

W kategorii producent upominków reklamowych:
I-miejsce zajęła firma  Maxim Zbigniew Kaczor,
Wyróżnienia otrzymały firmy: CiTRON i Jaguar Tomasz Chwiłowicz

W kategorii importer upominków reklamowych aż trzy główne miejsca zajęły firmy członkowskie PIAP :
I-miejsce Macma Polska Sp.z o.o.,
II-miejsce Easy Gifts Sp.z o.o. Sp.K,
III-miejsce - Asgard Sp. z o.o.                                                                                                
Wyróżnienia otrzymały firmy: Axpol Trading Sp.z o.o. Sp.K., Texet Poland Sp.z o.o.
W kategorii Agencja Reklamowa:
Wyróżnienia otrzymały firmy: BTL FORMS EFFECTIVE ADVERTISING, Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „KUNSZT” Iwona Dulińska, Jerzy Duliński.
Podczas RemaDays 2014 wyłoniono również Laureatów w kategorii CATALOUGE OF THE YEAR REMADAYS WARSAW 2014. Członkowie PIAP zostali również nagrodzeni.
ZŁOTY MEDAL otrzymała firma: Inspirion Polska Sp.z o.o.
SREBNY MEDAL otrzymały firmy: Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland Sp.z o.o., PAR BAKUŁA SP.JAWNA
BRĄZOWY MEDAL  otrzymały firmy: CAPIRA, Axpol Trading Sp.z o.o. Sp. K

Wszystkim Laureatom konkursów RemaDays 2014 Polska Izba Artykułów Promocyjnych składa serdecznie gratulacje i życzy dalszych sukcesów.

Źródło: PIAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764