logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP prostestuje przeciwko praktykom Unilever Polska

  PR 08.11.2013, przeczytano 1397 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 140 firm z branży artykułów promocyjnych przyłącza się do protestu przeciwko wydłużeniu terminów płatności dla dostawców z branży reklamowej z 60 do 90 dni jako nowej polityki firmy Unilever Polska Sp.o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-prostestuje-przeciwko-praktykom-unilever-polska,20169,artykul.html

PIAP przyłączając się do protestu jednocześnie wspiera stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Związku Firm Public Relations oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, które w znaczący sposób zanegowały wprowadzoną przez spółkę Unilever Polska Sp.z o.o. politykę.

PIAP wystosował pismo do spółki Unilever Polska Sp. z o.o. wyrażające dezaprobatę dla podjętej przez firmę nowej polityki regulowania płatności jednocześnie apelując do spółki o wycofanie się ze swojej decyzji i przywrócenie dotychczasowych warunków dotyczących terminów płatności dla dostawców branży reklamowej.

Postanowiliśmy zareagować i przyłączyć się do protestu, ponieważ tego typu praktyki są krzywdzące dla dostawców branży reklamowej, którzy muszą wykonać swoją pracę i zaangażować swoje środki finansowe aby dostarczyć towar bądź usługę. Wydłużenie terminu płatności przyczyni się do zmniejszenia płynności finansowej współpracujących z Unilever Polska Sp. z o.o. firm co w niedługiej perspektywie z pewnością doprowadzi do wielu bankructw i upadłości w tej branży a problem będzie się rozprzestrzeniał na inne branże – mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfryzacja w polskich firmach: badanie Canon i K+Research by Insight Lab
Cyfryzacja zadomowiła się w większości polskich biur już na dobre. Coraz więcej organizacji wykorzystuje rozwiązania chmurowe w codziennych procesach biurowych, a swoje decyzje argumentuje realizacją długoterminowych strategii i chęcią podążania „za duchem czasu” (częściej wskazywane przez przedstawicieli dużych firm – odpowiednio 60% i 56% vs 44% w...
Eksperci portalu Prawo.pl są przekonani, iż rząd, przyznając przedsiębiorcom ulgę na składkę zdrowotną i opierając finansowanie publicznej służby zdrowia na pracownikach najemnych, rażąco narusza solidarność społeczną. Według nich może to pogłębić komercjalizację leczenia, a system opieki zdrowotnej może stać się jeszcze mniej wydolny.
Średni koszyk zakupowy w 2023 roku podrożał o 2,4 proc.
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To zdecydowanie mniej niż przed rokiem, gdy średnia wartość koszyka między styczniem a grudniem 2022 wzrosła o ponad 12% Takie są wnioski z najnowszego – rocznego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency. W raporcie zbadano...
Blisko 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii
Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie trzecie Polaków zna różne rozwiązania integrujące świat...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy. Na taką rywalizację szczególnie liczą Polacy najmniej zarabiający miesięcznie na rękę, tj. poniżej 1000 zł oraz 1000-2999 zł. Z kolei na wojnie cenowej głównie zależy mieszkańcom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764