Serwis ogłoszeniowy Sprzedajemy.pl, odnotował w ubiegłym roku pięciokrotny wzrost sprzedaży reklam. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie reklamodawców zwiększa zatrudnienie w Biurze Reklamy i otwiera jego oddział w Warszawie.
Na tak duży wzrost sprzedaży reklam w serwisie miały wpływ trzy czynniki – stale rosnący ruch na stronie, atrakcyjna grupa docelowa oraz rozszerzenie oferty dla reklamodawców.
- Zarówno klienci bezpośredni, jak i media plannerzy dostrzegli potencjał naszej platformy handlowej. Przyczyniły się do tego przede wszystkim wprowadzone przez nas zmiany - rozszerzenie oferty o nowe miejsca reklamowe i niekonwencjonalne rozwiązania, indywidualne podejście do każdego klienta oraz wzrost trafficu. Dzięki temu reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoim przekazem do nowej, atrakcyjnej grupy odbiorców – mówi Bernadeta Wyglądała, Dyrektor Biura Reklamy Sprzedajemy.pl Sp. z o.o.
Serwis z miesiąca na miesiąc notuje dynamiczny wzrost ruchu. Obecnie ma 3,5 mln unikalnych użytkowników, blisko 5,5 mln odwiedzin i ponad 23 mln odsłon miesięcznie. Polacy za jego pośrednictwem wystawili na sprzedaż już ponad 1 mln rzeczy. Co miesiąc dochodzi do 200.000 transakcji między użytkownikami serwisu.
Obecnie do klientów spółki należą największe domy mediowe oraz klienci bezpośredni, w tym marki, które są liderami w swoich branżach. Reklamodawcy współpracujący z serwisem docenili walory jego użytkowników, którzy w 100% stanowią grupę klientów, zorientowaną na zakupy w sieci. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się kampanie pro-sprzedażowe, łączące w sobie budowanie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży.
Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, spółka uruchomiła swoje biuro sprzedaży w Warszawie. - To jest naturalna konsekwencja takiej sytuacji i rosnącego zainteresowania reklamodawców naszym serwisem. Właśnie w stolicy działa najwięcej firm i domów mediowych, zainteresowanych naszą ofertą. Dzięki temu możemy jeszcze szybciej reagować na ich potrzeby – podsumowuje Bernadeta Wyglądała.
Sprzedajemy.pl to serwis ogłoszeniowy, działający od 2011 roku, należący do Sprzedajemy.pl sp. z o.o. Serwis dedykowany jest głównie osobom prywatnym, które chcą szybko, łatwo i bezpiecznie sprzedawać i kupować rzeczy z drugiej ręki (nowe i używane).
Anna Poterek
Specjalista ds. Public Relations
Źródło: Sprzedajemy.pl