logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pięciokrotny wzrost sprzedaży reklam Sprzedajemy.pl w 2014 roku

  PR 09.04.2015, przeczytano 1027 razy

Serwis ogłoszeniowy Sprzedajemy.pl, odnotował w ubiegłym roku pięciokrotny wzrost sprzedaży reklam. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie reklamodawców zwiększa zatrudnienie w Biurze Reklamy i otwiera jego oddział w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pieciokrotny-wzrost-sprzedazy-reklam-sprzedajemy.pl-w-2014-roku,24485,artykul.html

Na tak duży wzrost sprzedaży reklam w serwisie miały wpływ trzy czynniki – stale rosnący ruch na stronie, atrakcyjna grupa docelowa oraz rozszerzenie oferty dla reklamodawców. 

- Zarówno klienci bezpośredni, jak i media plannerzy dostrzegli potencjał naszej platformy handlowej. Przyczyniły się do tego przede wszystkim wprowadzone przez nas zmiany - rozszerzenie oferty o nowe miejsca reklamowe i niekonwencjonalne rozwiązania, indywidualne podejście do każdego klienta oraz wzrost trafficu. Dzięki temu reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoim przekazem do nowej, atrakcyjnej grupy odbiorców – mówi Bernadeta Wyglądała, Dyrektor Biura Reklamy Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. 

Serwis z miesiąca na miesiąc notuje dynamiczny wzrost ruchu. Obecnie ma 3,5 mln unikalnych użytkowników, blisko 5,5 mln odwiedzin i ponad 23 mln odsłon miesięcznie. Polacy za jego pośrednictwem wystawili na sprzedaż już ponad 1 mln rzeczy. Co miesiąc dochodzi do 200.000 transakcji między użytkownikami serwisu.

Obecnie do klientów spółki należą największe domy mediowe oraz klienci bezpośredni, w tym marki, które są liderami w swoich branżach. Reklamodawcy współpracujący z serwisem docenili walory jego użytkowników, którzy w 100% stanowią grupę klientów, zorientowaną na zakupy w sieci. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się kampanie pro-sprzedażowe, łączące w sobie budowanie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży.

Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, spółka uruchomiła swoje biuro sprzedaży w Warszawie. - To jest naturalna konsekwencja takiej sytuacji i rosnącego zainteresowania reklamodawców naszym serwisem. Właśnie w stolicy działa najwięcej firm i domów mediowych, zainteresowanych naszą ofertą. Dzięki temu możemy jeszcze szybciej reagować na ich potrzeby – podsumowuje Bernadeta Wyglądała.  

 

Sprzedajemy.pl to serwis ogłoszeniowy, działający od 2011 roku, należący do Sprzedajemy.pl sp. z o.o. Serwis dedykowany jest głównie osobom prywatnym, które chcą szybko, łatwo i bezpiecznie sprzedawać i kupować rzeczy z drugiej ręki (nowe i używane).

Anna Poterek

Specjalista ds. Public Relations

Źródło: Sprzedajemy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764