logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy w Polsce ploter Agfa Anapurna M3200i RTR

  PR 25.03.2015, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnie tygodnie przyniosły wdrożenie pierwszego w naszym kraju plotera wielkoformatowego Agfa Anapurna M3200i RTR, umożliwiającego bezpośrednie zadrukowywanie w technice inkjet UV mediów giętkich o szerokości 3,2 m z prędkością do 123 m2/h. Model ten miał swoją światową premierę na ubiegłorocznych targach Fespa Digital w Monachium. Jego pierwszy polski użytkownik zaledwie w ciągu 10 miesięcy wzbogacił swój park sprzętowy o trzy plotery rolowe z serii Anapurna M3200.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-w-polsce-ploter-agfa-anapurna-m3200i-rtr,24317,artykul.html

Mówi Przemysław Arabski, szef działu inkjetowego Agfa Graphics: „To dla nas prawdziwy powód do dumy i satysfakcji, gdy zadowolony klient w niedługim czasie zamawia kilka maszyn z tej samej rodziny. Po udanym wdrożeniu dwóch urządzeń Anapurna M3200 RTR, tym razem zakontraktowany został premierowy na polskim rynku ploter Anapurna M3200i RTR. Warto dodać, że firma, która zdecydowała się na jego zakup, to wieloletni klient Agfa Graphics, posiadający obecnie kilkanaście urządzeń wielkoformatowych z serii Anapurna i Jeti”.

Zaanonsowany po raz pierwszy na targach Fespa Digital 2014 ploter Anapurna M3200i RTR to udoskonalona wersja modelu, który pojawił się w ofercie Agfa Graphics przed niespełna dwoma laty. Szybko znalazł on pierwszych użytkowników na całym świecie. Wielu z nich – jak choćby wspomniana firma z Polski – to przedsiębiorstwa, które dokonały zakupu, bazując na pozytywnych doświadczeniach z wcześniejszą maszyną.

„W przypadku systemu Anapurna M3200 RTR mówimy o swego rodzaju przełomie, gdyż był to pierwszy model z rodziny Anapurna zadrukowujący wyłącznie media giętkie o szerokości maksymalnej 3,2 metra – kontynuuje Przemysław Arabski. – Tym samym stanowi on uzupełnienie naszej bogatej oferty w zakresie urządzeń dedykowanych do bezpośredniego zadrukowywania w technice inkjet UV materiałów takich jak banery, samoprzylepne folie winylowe, frontlity czy backlity”.

Anapurna M3200i RTR oferuje wydajność do 123 m2/h, a za wysoką prędkość i jakość reprodukcji odpowiedzialne są tu nowej generacji 12-pikolitrowe głowice drukujące KM1024i. Urządzenie drukuje w 4 bądź 6 kolorach, w porównaniu z wcześniejszą wersją wprowadzono w nim też nowy design. „Wielu użytkowników doceni z pewnością fakt, że Anapurna M3200i RTR umożliwia jednoczesne podawanie materiału z dwóch niezależnych rolek, także typu siatka bez podkładu – podkreśla Przemysław Arabski. – Jest to zatem bardzo uniwersalne urządzenie, przeznaczone do realizacji różnorodnych aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych na wielu, także nietypowych podłożach. Mamy tu więc do czynienia z w pełni produkcyjnym rozwiązaniem, dodatkowo prezentującym innowacyjny design”.

Anapurna M3200i RTR dedykowana jest dla firm z segmentu sign & display, przedsiębiorstw świadczących różne usługi poligraficzne, jak też drukarń akcydensowych, które poszukują nowych dróg rozwoju. Różnorodność zastosowań wspierają parametry techniczne maszyny, pozwalające na reprodukcję wyrazistych tint, 6-punktowych tekstów i łagodnych przejść tonalnych. Dodatkowym atutem jest niskie zużycie dedykowanych jej atramentów, gwarantujących – jak zapewnia producent – szeroki gamut oraz – za sprawą odpowiedniego poziomu adhezji – długą żywotność i odporność wydruków, także przy zastosowaniach zewnętrznych.

„To sprawia, że Anapurna M3200i RTR staje się optymalnym wyborem przy produkcji banerów czy billboardów, które bardzo często narażone są na złe warunki atmosferyczne, zwłaszcza w naszym klimacie – mówi Przemysław Arabski. – Mamy zatem nadzieję, że w ślad za premierową instalacją plotera kolejne miesiące przyniosą jego następne wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach”.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764