logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Kraśko: Nowa czołówka „Wiadomości” jest wspaniała

  PR 18.02.2015, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka

Piotr Kraśko jest zachwycony nową czołówką „Wiadomości” TVP. Odrzuca zarzuty, że jest ona kopią czołówki jednego z brytyjskich serwisów informacyjnych. Dziennikarz twierdzi, że nie da się wymyślić kolorów, których jeszcze w telewizji nie było, a motyw obracającej się kuli ziemskiej występuje w większości czołówek światowych i polskich serwisów informacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-krasko%3A-nowa-czolowka-_wiadomosci_-jest-wspaniala,23983,artykul.html

Premiera nowej czołówki „Wiadomości” miała miejsce 1 stycznia br. Według zapowiedzi władz TVP miała ona stanowić nową jakość w polskiej telewizji. Czołówka trwa 24 sekundy, a prace nad nią zajęły kilka miesięcy. Do współpracy władze TVP zaprosiły m.in. Radzimira Dębskiego, który skomponował muzykę, nagraną następnie przy udziale orkiestry symfonicznej. Czołówka składa się z grafik i zdjęć połączonych za pomocą nowoczesnego montażu. Prowadzący główne wydanie „Wiadomości” Piotr Kraśko jest zachwycony nową czołówką swojego programu.

– Uważam, że to jest wspaniała czołówka. Widziałem tysiące czołówek i myślę, że nasza naprawdę jest wspaniała – mówi Piotr Kraśko w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Tuż po noworocznym wydaniu „Wiadomości” w internecie pojawiły się głosy, że nowa czołówka jest kopią czołówki programu „News at Ten” brytyjskiej stacji ITV sprzed siedmiu lat. Rzecznik TVP tłumaczył, że wszystkie czołówki serwisów informacyjnych na całym świecie są do siebie podobne i zawierają te same elementy.

Piotr Kraśko podkreśla, że czołówka „Wiadomości” jest dziełem niezwykłych ludzi, którzy świetnie wykonali powierzone im zadanie. Nie ma też wątpliwości, że przed przystąpieniem do pracy obejrzeli setki czołówek serwisów informacyjnych.

– W jakichś 100 czołówkach, które widziałem, jest motyw kręcącego się globu. Masę studiów telewizyjnych wykorzystuje niebieskie tło. Nie da się wymyślić koloru, którego w telewizji jeszcze nie było. Bez wątpienia wszystkie pytania, które Pani zadała, ktoś już kiedyś zadał i nie powiedziałbym, że popełnia Pani plagiat – mówi Piotr Kraśko.

Nowa czołówka „Wiadomości” to animacja 3D przedstawiająca przelot nad Polską – od Trójmiasta do Warszawy – zakończony ujęciem zegara na Pałacu Kultury i Nauki.

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764